Toon posts:

geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit weekend een pc samengesteld en heb geen beeld meer
specs:
amd 64 X2 5200+
msi K9A platinum
kingston 2x 1GB dimm DDR2 ram
saphire radeon xt 1950 GT 256MB pci-express
550 Watt Q-tech voeding
maxtor 320GB SATAII
case: aspire X-cruiser

toen ik alles in elkaar had gestoken, en ik de pc opstarte kreeg ik normaal beeld maar had ik mijn toetsenbord en muis nog niet aangesloten en gaf hij daar een error over. Ik heb dan mijn toestenbord en muis aangesloten en opnieuw opgestart en toen kreeg ik plots geen beeld meer en sindsdien nog altijd geen beeld. ik heb al geprobeerd zonden toetsenbord en muis, met een ander toetsenbord en muis. niets helpt. ik heb al men ramm verstoken maar niets blijkt te helpen. nu heb ik wel hier gelezen dat q-tech 20 à 30% minder watt heeft dan aangegeven en men kleurenkaart heeft wel 450Watt nodig. en er is wel redelijk wat aangesloten op mijn pc daar er op de case 4 koelingen zijn aangesloten en elk heeft een led verlichting. ook heb ik een swap moeten halen want die q-tech wordt standaard geleverd met een 20pin en ik heb een 24pin nodig voor mijn moederbord. weet iemand hier raad mee?

Verwijderd

Ja hoor: de faq doornemen :+
Het klinkt kortaf, maar neem het gewoon eens rustig door, er kan namelijk een heleboel aan de hand zijn!
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Begin eens met het afkoppelen van alle fans en niet direct benodigde harde schijven en optische stations...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 22:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
probleem van het beeld is opgelost, bios geflashd en ram verstoken en terug beeld. nu heb ik een ander probleem, ik kan men toetsenbord en muis niet gebruiken, hij geeft steeds als error ps2 keyboard and mouse not found. ook brand er geen enkel lichtje in men toetsenbord.

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 22:14
probeer een ander toetsenbord.... (ook ps2, kan je voor 5 eurotjes wel kopen, en anders lenen) als die hetzelfde probleem heeft. Is er iets mis met je ps2 poort (of in bios). Dan kan je proberen een usb toetsenbord te nemen.

Verwijderd

Wat ik je zou aanraden is om een andere (betere) voeding te kopen. Dit lost vaak heel wat rare en wazige problemen op. Q-tek is ook niet het meest gerenormeerde merk in computer wereld.

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:35
Je hebt ook wel van die U.s.b Gevalletjes. die van een ps2 een U.s.b Maken.

Ps. weet je de temparatuur ook van je computer. controleer met speedfan/everest.

Als je temparatuur te hoog is kunnen er ook vreemde dingen gebeuren
Pagina: 1