Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: mijn MDA compact III (T-Mobile) is erg traag. Ben net overgestapt van de MDA compact naar deze. En met traag, dan heb ik het over bv. het opstarten van de standaard software zoals de agenda. Als ik via het bureaublad klik op agenda, dan duurt het 3-4 sec. voordat tie is opgestart. Als ik dan op een andere dag klik duurt het weer 3-4 seconden. Ontzettend irritant. :( Na een harde reset heb ik alleen mijn contactpersonen en afspraken gesynchroniseerd (verder dus een fabriekssysteem), dus qua performance zou die toch optimaal moeten zijn?! Soms duurt het ook wel 10 sec. voordat ik via start/taakbeheer geopend krijg (de laatste week werkt dit bv. wel goed). Ik heb sterk het idee dat er iets met mijn interne geheugen en/of processor mis is. Weet iemand hoe je dat zou kunnen testen of wat het probleem zou kunnen zijn?
Wat info: Rom versie 1.13.114.1NLD, 9/22/06 CPU OMAP850 201MHZ, RAM 64MB, flash 128MB, opslaggroote 51,16MB. 1GB kaartje erbij waarvan 9MB gebruikt.
Hoop dat iemand me verder kan helpen.

Dit topic is gesloten.