Ik ben op zoek naar een andere Home Theater Set. Ik zit nu op het moment met een 4jaar oud 5.1 Pioneer setje. Ik wil het geleidelijk aan vervangen. Mijn oog was eerst gevallen op Bose. De voordelen aan Bose vind ik dat ze er mooi compact en klein uitzien, maar na veel lezen ontkom je er toch niet aan dat ze gewoon slecht uit de test komen. Ik heb zelf ook een Bose set geluisterd bij iemand thuis en het klonk zeker wel beter dan mijn Pioneer set maar dan houd het ook wel op
.
Toen zag mijn oog de mooi afgewerkte CM1 serie van B&W. Het nadeel is dat ze wat groter zijn dan Bose
. Het voordeel weet ik niet kwa geluid maar ik heb wel eens de B&W 6/7/8 series geluisterd en dat was echt geweldig. Dus ga ik ervan uit dat de CM series ook goed geluid geven.
De set in 1x kopen gaat niet lukken want zo rijk ben ik helaas niet
Mijn idee is om eerst 2x CM1's te kopen + de HK AVR 335.
Is de HK AVR 335 een goede receiver om deze boxen aan te sturen ? Waarom de HK? Omdat ik het design wel mooi vind. Raden jullie mij aan om ook gelijk de centre speaker aan te schaffen?
Nu zie ik op de B&W site bij alle series een subwoofer voor elke serie behalve de CM serie. Is het niet nodig om een aparte sub te hebben voor een mooie bass sound ?
Ik neem aan dat dit beter presteert dan mijn huidige 5.1 set. Toch wil ik graag meningen horen van anderen die hier kennis van zaken hebben.
Toen zag mijn oog de mooi afgewerkte CM1 serie van B&W. Het nadeel is dat ze wat groter zijn dan Bose
De set in 1x kopen gaat niet lukken want zo rijk ben ik helaas niet
Mijn idee is om eerst 2x CM1's te kopen + de HK AVR 335.
Is de HK AVR 335 een goede receiver om deze boxen aan te sturen ? Waarom de HK? Omdat ik het design wel mooi vind. Raden jullie mij aan om ook gelijk de centre speaker aan te schaffen?
Nu zie ik op de B&W site bij alle series een subwoofer voor elke serie behalve de CM serie. Is het niet nodig om een aparte sub te hebben voor een mooie bass sound ?
Ik neem aan dat dit beter presteert dan mijn huidige 5.1 set. Toch wil ik graag meningen horen van anderen die hier kennis van zaken hebben.
oi :P