Ik heb een touchpad op mijn medion notebook, voorheen gebruikte je het touchpad als scroller voor de muis en zat er rechtsbovenin een kruisje, als je daar op drukte verlichte het touchpad zit en zag je icoontjes, als je daar op drukte kon je je geluid muten, harder en zachter zetten en programma's snel starten.
Nu heb ik mijn laptop geformatteerd en weer nieuwe software gedownload van de medion site (het is een medion laptop) maar nu werken die functies op het touchpad niet meer, hij blijft verlicht (maar dat kan je ook uitzetten) alleen werken de functies van het geluid enz niet meer, ik heb al gezocht maar dit is nergens in te stellen. Als muis fungeert ie nog wel.
Wat te doen?
Nu heb ik mijn laptop geformatteerd en weer nieuwe software gedownload van de medion site (het is een medion laptop) maar nu werken die functies op het touchpad niet meer, hij blijft verlicht (maar dat kan je ook uitzetten) alleen werken de functies van het geluid enz niet meer, ik heb al gezocht maar dit is nergens in te stellen. Als muis fungeert ie nog wel.
Wat te doen?
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.