Touchpad functies werken niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:29

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Ik heb een touchpad op mijn medion notebook, voorheen gebruikte je het touchpad als scroller voor de muis en zat er rechtsbovenin een kruisje, als je daar op drukte verlichte het touchpad zit en zag je icoontjes, als je daar op drukte kon je je geluid muten, harder en zachter zetten en programma's snel starten.

Nu heb ik mijn laptop geformatteerd en weer nieuwe software gedownload van de medion site (het is een medion laptop) maar nu werken die functies op het touchpad niet meer, hij blijft verlicht (maar dat kan je ook uitzetten) alleen werken de functies van het geluid enz niet meer, ik heb al gezocht maar dit is nergens in te stellen. Als muis fungeert ie nog wel.

Wat te doen?

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-02 22:46
Dan mis je blijkbaar nog een tool. Moet je nog eens zoeken bij Medion of probeer anders eens bij Synaptics. Grote kans dat het touchpad daar van is.

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Ascathon schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:34:
Dan mis je blijkbaar nog een tool. Moet je nog eens zoeken bij Medion of probeer anders eens bij Synaptics. Grote kans dat het touchpad daar van is.
Ja ik heb hem van de medion site gedownload en het is de 'goede' voor mijn laptop, maar toch werkt het niet...

Het is een synaptics ja (wat ik nu gedownload heb van de website)

[ Voor 8% gewijzigd door koekjah op 09-04-2007 21:40 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:38
Heb je ook spul van je touchpad in je tray staan naast je klok? Anders moet je eens met rechtermuisknop daar op klikken en kijken of je ergens iets kan vinden wat met dat scrollen te maken heeft :)

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
ThinkPad schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:48:
Heb je ook spul van je touchpad in je tray staan naast je klok? Anders moet je eens met rechtermuisknop daar op klikken en kijken of je ergens iets kan vinden wat met dat scrollen te maken heeft :)
Ja dat heb ik daar staan, alleen kan ik daar dus niks over de speciale knoppen op het touchpad vinden, alleen 4 zones die ik kan gebruiken om speciale functies toe te wijzen, maar ik wil hem voor mn geluid gebruiken maar dat kan niet dus