Goed avond,
Ik heb thuis een nieuw domein draaien , users kunnen inloggen en hun profiel word vanaf de server getrokken.
Alleen ik zit nu met een probleem, wanneer de gebruiker voor het eerst inlogt gaat alles prima , de gebruiker kan zich daarna ook weer afmelden. Maar de volgende keren wanneer de gebruiker zich afmeld van de server krijgt de gebruiker dit te zien ::
Dus mijn vraag is , waar kan dit probleem aan liggen en hoe ken ik het oplossen.
Ik heb thuis een nieuw domein draaien , users kunnen inloggen en hun profiel word vanaf de server getrokken.
Alleen ik zit nu met een probleem, wanneer de gebruiker voor het eerst inlogt gaat alles prima , de gebruiker kan zich daarna ook weer afmelden. Maar de volgende keren wanneer de gebruiker zich afmeld van de server krijgt de gebruiker dit te zien ::
Wanneer ik op de server check zie ik dat het profiel daar wel staat met alles er in ( van wat er de eerste keer is opgeslagen ), dus de gebruiker heeft wel rechten om te schrijven e.d..Windows cannot copy file C:\Documents and Settings\robin\ to location \\sc0tty-fileserv\profiles$\Robin\. Possible causes of this error include network problems or insufficient security rights. If this problem persists, contact your network administrator.
DETAIL - Access is denied.
Dus mijn vraag is , waar kan dit probleem aan liggen en hoe ken ik het oplossen.
[ Voor 11% gewijzigd door Sc0tTy op 09-04-2007 20:30 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider