Toon posts:

[Vista] Menubalken klappen links uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een afbeelding zegt meer dan duizend woorden, ik heb sinds gisteren dit probleem:

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/2621/naamlooskn5.png

De menubalken worden dus links in plaats van rechts uitgeklapt. Ik heb dit probleem enkel in Windows-applicaties (IE, Mail, Live Mesenger, Notepad, Paint,...) en niet in andere applicaties (Encarta Encyclopedie, Open Office, Google Earth,...)

Ik heb gezocht op Google maar die helpt me niet verder, is er nog iemand met dit probleem (en/of een oplossing) of is het gewoon wachten geblazen tot een bugfix?

PS: Ik wordt met de dag gekker van Vista (in de negatieve zin). :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 20:20 ]

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er is wel ruimte om de menu's naar rechts uit te klappen ? (Je OS vind van niet :P ? )

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Topicstarter
0xDEADBEEF schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:21:
Er is wel ruimte om de menu's naar rechts uit te klappen ? (Je OS vind van niet :P ? )
Hij klapt altijd links uit, behalve als ik links niet genoeg plaats heb, dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/271/naamloosuq0.png

8)7

Nog een nieuwigheidje ontdekt: Tooltips worden ook aan de linkerkant van mijn cursor weergegeven, evenals de contextmenu bij een rechtermuisklik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 20:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even een kickje, is er echt niemand die hetzelfde probleem heeft? Het is zo vervelend, ik heb wel veel instellingen gewijzigd, maar het lijkt me sterk dat dit één van die instellingen was.

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 16:20
Ik heb wel hetzelfde, maar ik maak er geen probleem van. Tot ik dit topic zag was het me niet eens opgevallen :P

Misschien vond Microsoft het zo beter in Vista?
Edit: Wie weet ligt het wel aan een bepaalde manier van installeren... Ik heb geupgrade van XP MCE. Misschien maakt het verschil...

[ Voor 30% gewijzigd door Jakkus op 10-04-2007 21:20 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52

SpamLame

niks

Jakkus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:11:
Ik heb wel hetzelfde, maar ik maak er geen probleem van. Tot ik dit topic zag was het me niet eens opgevallen :P

Je bent nu wel sneller bij de sub-men's, mss heeft dat er mee te maken (ergonomischer)?

Verwijderd

Jakkus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:11:

Nah, bij mij gewoon rechts hoor :)

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 20:01

Verwijderd

Topicstarter
Dat was het! Ik was dan toch iets te snel geweest met aanpassen. :)
Pagina: 1