Stealth IIs220 overclocken?

Pagina: 1
Acties:

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 20:59
Ik heb nog een Diamond Stealth II s220 liggen,, nu leek het mij leuk om hem wat te overclocken :* weet iemand hoe dat kan (en of het kan)

Er zit een rendition(v2200) chipset op:Z

Verwijderd

euhhh ja KAN wel, maar je zult er weinig van merken :)

Probeer Powerstrip eens, staat wel ergens op tweakers.net bij Files

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:55
Ja dat kan! :)
Ik heb hem in m'n oude computer overgeclocked, een Socket7 Cooler op de chipset met "ti-rips" (ofzo) vast gezet koelprut ertussen en ik kan zo hoog gaan als ik wil! >:) Je kan Powerstrip gebruiken maar ik denk dat je beter "Stealth II overclocker 1.36" kunt gebruiken......werkt veel beter!
Suc6 :)

• razor-x
waar kan ik Stealth II overclocker 1.36 downloaden dan:?

Verwijderd

http://tweakers.net/meuktracker/331

voor powerstrip werkt wel

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 23:41

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Aangezien het maar een 4mb kaartje is en je toch niet in hoge reso's gamed daarmee heeft het (extreme) overclocken van het memory niet echt veel zin, je moet dus die core overclocken en GOED koelen want die kan dan echt warm worden :7

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• razor-x
ik heb Stealth II overclocker 1.36 gedownload ik wil alleen even weten wat voor cooling het beste is
ik heb nog een 486 heatsink+fan en een beetje pasta liggen ,, dit zal toch wel genoeg zijn toch:?

• dôh
Het moet genoeg zijn, als je te ver bent gegaan zie je vanzelf allerlij strepen op je beeld verschijnen en dan moet je hem terug zetten! :)

• razor-x
probleem: De 486 fan is dood!:'(
kan het ook zonder?

Verwijderd

ja waarschijnlijk minder hoog dan met fan :P

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 14:12 schreef razor-x het volgende:
Er zit een rendition(v2200) chipset op:Z
sorrie ik kon het niet laten:
op de stealth II s220 zat de verite v2100,
het was mn eerste 3d-kaart :9~ dus alle specs hebben diepe indruk op me gemaakt *D

• razor-x
en het beste manier om de heatsink vast te maken? ( welke lijm enzo )

ohh ja sorry hoor het was een V2100 maakt niet zoveel uit dacht ik:P

• dôh
Zonder fan kan je beter niet doen.....wordt hij (best) heet! :( Maarja je kan het natuurlijk proberen, de mijne kan 300/300 aan, en hoger >:)

[edit]

"Tie Rips" een soort plastic bandjes die je zo strak kan doe las jij dat wil! :) De besta manier van vastmaken!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 21:13
Blade... je v2100 kan 300/300 aan?
:'(|:(
Dat slaat dus nergens op
Je komt waarschijnlijk nooit hoger dan 65/130 Dat kon mijn Genoa Raptor(v2200 met 8Mb) namelijk net aan. Daarmee was hij nog niet echt snel maar wel een supermooi beeld voor die tijd...

diskeltische lurker

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 06 februari 2001 15:39 schreef Bl@de het volgende:
Zonder fan kan je beter niet doen.....wordt hij (best) heet! :( Maarja je kan het natuurlijk proberen, de mijne kan 300/300 aan, en hoger >:)

[edit]

"Tie Rips" een soort plastic bandjes die je zo strak kan doe las jij dat wil! :) De besta manier van vastmaken!
waar kan je die Tie ribs kopen?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Dit roept weer leuke herinneringen op bij mij :). Dit kaartje was supergoed en gaf veel beter beeld dan de voodoo1 die wij thuis toen ook hadden.

Overklokken help niet zo heel veel voor hedendaagse spellen, maar toen kon je uit quake1/2 best nog wel wat xtra fps halen. Standaard is het kaartje 40 MHz, na bios update 50 MHz. Ik wist dat ik hem op 67 MHz kon krijgen ofzo. Memory weet ik niet meer :(.

Na deze kaart kwam een voodoo2 en nu een Geforce 2 GTS. Het kaartje kan je trouwens ook nog gebruiken voor dual monitor -> is ook leuk.

Maar om even terug te komen bij je vraag. Ik had een programmatje om de clockfrequentie realtime aan te passen, maar welke weet ik niet meer.

• razor-x
wat voor cooling had je erop dan? [ ik heb alleen maar een heatsink omdat de fan kapot is ]

• dôh
Je kan die dingen kopen in een Automaterialen zaak, ze zijn heel goedkoop en errug handig! :)
Pagina: 1