Toon posts:

Beeldscherm laptop kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq evo 610c en het beeldscherm doet het niet meer. Bij aansluiting extern beeldscherm doet hij het wel. Hij is niet gevallen oid. Bij het opstarten geeft hij in het begin nog wel de rode COMPAQ letters weer en F10 om de rom in te duiken, daarna houdt het op. Als ik de rom met f10 probeer te enteren geeft hij ook niks, alhoewel ik aan de toetsen merk dat ik er wel in zit. Het opstarten vanaf de windows cd rom helpt ook niet

Met een felle lamp erop kan ik ook niks zien.
Ik vind het wel gek, daar hij die COMPAQ letters in het begin wel gewoon juist weergeeft.
Eventueel grafische kaart? Ook raar want dan zou ik ook niks op een extern beeldscherm zien.

Iemand een idee?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Omdat hij de Compaq letters in het begin nog wel laat zien is het scherm niet kapot. Ik denk eerder iets met Windows. Al gekeken bij beeldscherm instellingen?

En als je Fn + F4 (dat is op mijn compaq de toets om te wisselen tussen beeldschermen) in drukt?

En probeer anders eens een Linux live cd, knoppix of Ubuntu ofzo :)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:48

Onbekend

...

Heb je hem niet op een vreemde schermresolutie ingesteld?
En is er niet misschien een of andere toetsencombinatie om te wisselen tussen eigen scherm en de externe monitor?

Spuit 11....... :N

[ Voor 6% gewijzigd door Onbekend op 09-04-2007 19:34 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

probeer eens je schermen om te schakelen (primair,secundair) want bij mijn laptop is dat een instelling en als deze op een extern scherm staat (extern is dan het primaire scherm) geeft het laptopscherm zelf geen beeld....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips. Aan de scherminstellingen heb ik niet gerommeld. Het probleem was al voordat ik een extern beeldscherm aansloot, dit deed ik alleen om te kijken of hij zo wel wilde werken. Bij aanlsuiting van een extern beeldscherm ziet hij wel dat er twee beeldschermen zijn (primair is de externe) wisselen tussen die twee of koppelen haalt niks uit, het scherm blijft gewoon zwart. Alle Fn toetsjes inmiddels geprobeerd maar helemaal niks.

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-01 02:31
Ik heb laatst net zoiets gehad met een acer (volgens mij)

En die had het probleem dat de flatcable vanaf de videokaart ietjes loszat toen deze aangedrukt en doet het tot heden nog steeds.

Deze laptop was niet gevallen what so ever.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

TRAXION schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:51:
Ik heb laatst net zoiets gehad met een acer (volgens mij)

En die had het probleem dat de flatcable vanaf de videokaart ietjes loszat toen deze aangedrukt en doet het tot heden nog steeds.

Deze laptop was niet gevallen what so ever.
TS krijgt wel beeld met booten ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1