De Frontpage crew doet net alsof ze een echt leven heeft; maar stiekum is dat niet zo hoor en staan er gewoon 300 nieuwtjes allemaal onder embargo
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Was het maar waar, dan had ik tenminste wat te doeneamelink schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:02:
Het ligt niet aan jouw PC, het ligt aan Pasen
De Frontpage crew doet net alsof ze een echt leven heeft; maar stiekum is dat niet zo hoor en staan er gewoon 300 nieuwtjes allemaal onder embargo
The devil is in the details.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En jij bent vandaag zeker vrij omdat het pasen is heMrCyber schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:01:
Ligt het aan mijn 2 PCs of is er totaal helemaal geen nieuws gepost sinds zaterdag?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Helaas niet.. Ik woon in de VS en hier kennen ze geen 2de paasdagfsfikke schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:04:
[...]
En jij bent vandaag zeker vrij omdat het pasen is he
Ook de FP crew heeft familie te bezoeken e.d..
[ Voor 53% gewijzigd door fsfikke op 09-04-2007 17:06 ]
Tja.. maar allemaal tegelijk?fsfikke schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:06:
Nouja, hier wel dus
Ook de FP crew heeft familie te bezoeken e.d..
Fok heeft het dan toch beter voor elkaar
1 nieuwtje in de Internet rubriek sinds vrijdag of zaterdag.
Des te meer nieuws morgenHarm schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:15:
Ergo: geen nieuws vandaag.
[ Voor 26% gewijzigd door Motrax op 09-04-2007 17:16 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Oh ja.. dat krijg je natuurlijk nu ze onderdeel van een commercieel bedrijf zijnHarm schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:15:
Tweede Paasdag is voor redacteurs een vrije dag, zoals bij zo goed als alle bedrijven in Nederland. Daarom wordt er geen nieuws in onze nieuwsqueues gezet en kunnen ook freelancers (Hahn en ik onder andere) niets schrijven. Ergo: geen nieuws vandaag.
Goede oude tijd was veel beter.
Zo gaat het al sinds jaren, dus laat dat soort onzin voortaan maar gewoon achterwege, dank u.MrCyber schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:38:
[...]
Oh ja.. dat krijg je natuurlijk nu ze onderdeel van een commercieel bedrijf zijn
En wat is je punt nuMrCyber schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:38:
[...]
Oh ja.. dat krijg je natuurlijk nu ze onderdeel van een commercieel bedrijf zijn
Omdat sommige mensen nu betaald worden, moeten ze dan maar op hun vrije dag ook werken?
Of omdat ze vroeger ook al betaald vrijwilliger waren, moesten ze dan ook maar op hun vrije dag posten?
Naast het feit dat er niet veel veranderd is bij de redactie, voor VNU werden daar ook mensen betaald...
Slechte argumentatie al met al.
Of ben je gewoon humeurig omdat je zelf geen 2e paasdag hebt?
@ fee-tje
Eh... dat ja. Ze waren al betaald
[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 09-04-2007 18:36 ]
☻/
/▌
De tijd dat nieuwsposters en redacteurs vrijwilligers waren, is echt al ja-ren geleden. Dat heb ik al niet meer meegemaakt zeg maar.Motrax schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:24:
[...]
En wat is je punt nu
Omdat sommige mensen nu betaald worden, moeten ze dan maar op hun vrije dag ook werken?
Of omdat ze vroeger vrijwilliger waren, moesten ze dan ook maar op hun vrije dag posten?
Op zn hoogst waren er vroeger geen vrije dagen in redacteursdiensten, dwz dat een ingeroosterde maandag gewoon een maandag was ook al was het Pasen. Maar zelfs dat weet ik niet zeker, daar zul je een oude redacteur voor aan de jas moeten trekken.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Hoewel het voor iedereen 2e paasdag is, zijn er toch zelfs mensen aan het werk om ons goede nieuwsberichten voor te schotelen.
[ Voor 1% gewijzigd door Onbekend op 09-04-2007 19:23 . Reden: Typfout ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
☻/
/▌
[ Voor 58% gewijzigd door P_de_B op 09-04-2007 20:12 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Wat nou 'Harm
blijkbaar is het nog erger, bij tweakers bestaat de dag niet op een feestdag?Tomsworld schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:18:
Ik was me al aan het afvragen waar dat nieuwsartikel over debian etch bleef. Maar bij T.net staat de wereld dus stil op feestdagen
ik heb nog altijd geen bericht gezien waarin vrolijk wordt aangekondigd dat debian etch er eindelijk is. en als dat al geen nieuws meer is, wat dan nog wel?
Dat wel de meukjongens hebben goed werk geleverd zelfs snel en in het weekend.Robin schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:20:
Dat staat weldegelijk op de frontpage hoor, alleen niet in het nieuws: meuktracker: Debian 4.0 final.
Maar zoiets verdiend een nieuwsbericht net zoals de andere grote sites
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"