Ik probeer op een P4 3ghz, Asus P4C800-E mainbord met Windows XP home edition SP2 een Trust WB-1400T webcam te installeren. Echter, dit wil niet lukken.
Ik installeer eerst de drivers (danwel via cd, danwel de laatste van de Trust site gedownload), sluit vervolgens de webcam aan, en dan begint Windows nieuwe harde waren te vinden. Tot dan toe geen probleem. Niet veel later verschijnt een dos (achtig) boxje met daarin het volgende:
De STI simulator-service wordt gestopt.
De STI simulator-service is gestopt.
The service (STI simulator) is removed. You must delete the file (C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe) yourself.)
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
De service (STI simulator) is installed.
De bwerking is voltooid (6x)
De STI simulator-service wordt gestart
Vervolgens een windows schermpje: Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
Er is een probleem met de installatie van deze hardware: CIF single chip
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat
Het installatieprogramma voor klasse heeft de aanvraag afgewezen om dit apparaat te installeren of bij te werken
Uiteraard al op diverse fora gezocht, en ook simpelweg gegoogled, en natuurlijk op de trust site gekeken. Maar geen antwoord op dit probleem.
Als het mijn eigen systeem was dan had ik een hele simpele oplossing: pc backuppen, formatteren en alles opnieuw installeren (dat is af en toe nog goed ook
), maar dat is dus niet aan de orde.
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? Weet iemand een oplossing?
Ik installeer eerst de drivers (danwel via cd, danwel de laatste van de Trust site gedownload), sluit vervolgens de webcam aan, en dan begint Windows nieuwe harde waren te vinden. Tot dan toe geen probleem. Niet veel later verschijnt een dos (achtig) boxje met daarin het volgende:
De STI simulator-service wordt gestopt.
De STI simulator-service is gestopt.
The service (STI simulator) is removed. You must delete the file (C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe) yourself.)
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
De service (STI simulator) is installed.
De bwerking is voltooid (6x)
De STI simulator-service wordt gestart
Vervolgens een windows schermpje: Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
Er is een probleem met de installatie van deze hardware: CIF single chip
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat
Het installatieprogramma voor klasse heeft de aanvraag afgewezen om dit apparaat te installeren of bij te werken
Uiteraard al op diverse fora gezocht, en ook simpelweg gegoogled, en natuurlijk op de trust site gekeken. Maar geen antwoord op dit probleem.
Als het mijn eigen systeem was dan had ik een hele simpele oplossing: pc backuppen, formatteren en alles opnieuw installeren (dat is af en toe nog goed ook
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? Weet iemand een oplossing?