Toon posts:

[X1900XTX]VPU RECOVER!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een rare probleem met mijn x1900xtx wanneer ik het spel lineage 2 speel krijg ik heel vaak een vpu recover error. Ik krijg dit probleem alleen met lineage 2 en niet met andere games, ik denk dat het komt omdat de kaart de cooler niet harder kan laten draaien, want alleen in lineage 2 hoor ik de kaart nooit draaien in andere games draait hij gewoon regelmatig van snel naar normaal. iemand suggesties?

MB: P5B DELUXE
Voeding: 500W Tegan
CPU: C2D 6600

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
- Wat is de temp. van je gpu dan op het moment van vpu recover error?
- Welke drivers geprobeerd?
- VPU recover uitgeschakeld gehad, welke errors?
- Fan speed met ATiTool op maximum zetten voor Lineage 2, of gpu clock onderclocken....

etc...

[ Voor 21% gewijzigd door djexplo op 09-04-2007 15:30 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Temps zijn 75 als ik speel en met counterstrike source soms ietsjes hoger zelfs maar met counterstrike heb ik helemaal geen problemen zelfs met 3 uur non stop spelen. in heb vpu uitgedaan en gespeeld toen liep me hele pc vast want hij kan de kaart niet resetten. ik ga de ffanspeed niet max zetten dat hoort hij zelf te regelen en op max maakt hij te veel geluid. maar als het niet anders kan. En ik heb de laatste drivers geinstalleerd 7.3 staat hier

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 15:33 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Misschien oudere/andere drivers toch een oplossing:

Issues Resolved in Catalyst™ Software Suite 5.8

The following section provides a summary of the issues that have been resolved in the latest version of Catalyst™. These include:

* Lineage 2: Playing the game under Windows XP no longer results in display corruption being noticed

[ Voor 25% gewijzigd door djexplo op 09-04-2007 15:36 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
hmm maar al die oplossingen zitten dan toch ook in de nieuwere drivers?

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
atitool is best wel een goeie programma ik heb hem zo ingesteld dat hij niet boven de 70 graden komt. Na 2 uur spelen kreeg ik weer errors de temp is maar 65 graden het is zeker wat anders

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Je geeft niet aan wat je zelf geprobeerd hebt (heb je al iets zelf geprobeerd?) en je topictitel is wel heel erg schreeuwerig. Lees bovenstaande link even goed door (en kijk ook hier even svp: Registratievoorwaarden / korte FAQ) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.