Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Bluetooth]Kan geen verbinding krijgen voor activesync

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik probeer een bluetooth verbinding op te zetten tussen mijn pda (HP 4700 met WM5) en mijn laptop (Acer 5633 met Vista HP), maar dit wil tot nu toe niet werken. De apparaten zijn verbonden. Op de computer zie ik poort 4 uitgaand: pda 'Bluetooth serial port' en poort 5 binnenkomend, deze poorten kan ik niet aanpassen. Als ik vanaf de PDA een activesync probeer op te zetten dan geeft hij ook aan dat er iets mis gaat, niet wat. Vanaf de computer zegt hij dat de PDA alleen serieele poort (SPP) levert. Alle services zijn op de PDA 'enabled'.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben iets verder nu. Met bluesoleil kan ik via mijn pda een activesync maken. Dan kan ik kiezen voor poort C of D, beide geprobeerd, maar ik krijg het connect blokje (met cancel, hide status), maar er gebeurt vervolgens niets. :S

EDIT: op de pda staat 'bluetooth active sync' binnen activesync als 'connection'

Is er misschien iets als bluesoleil (hoeft niet per see zo grafisch) wat ook werkt en gratis is?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk een nog groter probleem. Syncen via usb gaat ook heel moeilijk. Hij verbindt, synchroniseert en dan wordt de verbinind verbroken en kun je hem niet meer re-establishen. Je moet dan de cradle op een andere usb aansluiten. Help, wat kan dit zijn?