Toon posts:

AIO Media Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vrienden,

ik heb al talloze topics doorkruist met betrekking tot de laatste technologien op gebied van AV, welk een serieuze boost gekregen heeft!

Nu ben ik op zoek naar een serieus deftig All In One hardware toestel voor het afspelen van Blu-Ray, DVD, DivX, de hele zooi.....iets met RJ45 capaciteiten zou ook heel leuk meegenomen zijn.

Een Blu-Ray met DivX support, bestaat dit al ?

Iemand enig idee over de toestellen die heel recent aan het licht gaan komen ? Misschien informatie over nieuwe KiSS spelers ? Toestellen met HDMI 1.3 ?

Als ik teveel eis, welke Blu-Ray koopt men vandaag (geen PS3 ;) ), welk toestel koopt men dat toch dit ietsje meer mogelijkheden heeft ?

thx for the info!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als je zoveel mogelijkheden wil, zit er niets anders op dan een media pc in elkaar te schroeven. Over enkele dagen wordt dit bordje leverbaar : asus m2a-vm hdmi. Die heeft alles al onboard :
  • Hdmi
  • Dvi
  • vga
  • Optische audio uitgang
Mooi htpc kastje erbij en dan een drive naar keuze (dvd/hd/blueray).
De basis van deze htpc hoeft niet veel te kosten, dat hdmi moederbord+ram+cpu+koeler heb je voor onder de 200 euro. Kast + drive + remote naar keuze van zeer goedkoop tot bijzonder prijzig.

Nadeel van een htpc vind ik het softwarematige onderhoud en de toch wel ernstig grote kasten waarin het geheel zich bevind. Zelf heb ik mijn htpc weer verkocht en voorlopig draai ik wel met een dvd-speler die ook een usb aansluiting heeft.