Toon posts:

proc overgeklocked en nu bios probleem? doh?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst met 2 andere gasten, die dachten dat ze het goed wisten en ze weten wie ik bedoel :), mijn processor (Duron 750)over geklocked, HIJ had dus bij al die streepjes van de L1 brug een potlood streep overheen geplakt!! dus gewoon zo verticaal, maar nu als ik hem in de bios verzet naar ermz laten we zeggen 900 mhz dan doet ie niks en dan bij het opnieuw opstarten zodra ik uit de bios ben dan staat er op het scherm nogsteeds dat hij 750 mhz is of soms nog erger, erkomt te staan dat hij 700 mhz is!!!!:?:'( oh my god!! ik ben er laatst nog 1 keer met een potlood overheen geweest op de zelfde manier als die andere gasten maar nog niks?
moet ik wat aan de voltage doen ofzow? zo ja ? wat? want ik vat het niet, ben bang dat ik hem mol en mijn geld is NU op dus ik kan dan niks nieuws halen!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:42
Welk mobo heb je? Als je een MSI hebt dan zou ik ff je bios flashen.....en anders even opnieuw die streepjes zetten! >:)

Verwijderd

Topicstarter
sorry vergeten te zeggen, DOH!! :)
het is een Abit KT7

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
de multiplier met stapjes van 50 omhoog klokken,8.0 dan 8.5 dan 9 etc
als het niet meer gaat dan je voltage omhoog gooien met kleine stapjes,
daarmee proberen
-----------
ben ook maar een leek,maar zo komt het wel na een lange tijd van proberen goed
succes

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc