Alleen geluid via WMA, verder niet

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik kan prima een mp3 afspelen in windows media player 10, maar als datzelfde bestand afgespeeld wordt in winamp geeft het geen geluid(de equalizer metertjes lopen wel). Daarnaast doet geluid het niet in spellen, niet via een browser en ook standaard windows geluidjes worden niet afgespeelt.

Specs:
AMD 2600+
Asus A7N8X-E deluxe (onboard geluid, AC97)
1024 Mb ram.
Windows XP

Ik heb reeds alle instellingen afgezocht, meerdere malen drivers geprobeerd van Nvidia, momenteel zit de WHQL 5.10 versie erop.
Binnen winamp alle output/input plug-ins geprobeerd maar dit probleem zit door heel windows niet alleen in winamp lijkt mij.

Heb het forum al afgestruind maar geen relevante informatie kunnen vinden helaas :(.

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
*kick*

Hmm zie ook dat WMA in de topictitel Windows Media Player moet zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Er zijn ook drivers specifiek voor je onboard geluid, denk dat je het daar eerder moet zoeken dan bij je moederborddrivers. En anders zou je nog kunnen kijken naar audiocodecs, misschien dat je daar wat van mist.

The devil is in the details.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met app 1 werkt het wel en app2 werkt het niet...

Hoe kom je er in vredesnaam bij dat je dan een hardwareprobleem hebt :?

Linksom of rechtsom zit je dan met softwaregedoe. En daarvoor is dit niet de juiste plek. Misschien dat als je op de juiste plek gaat kijken je ook meer ervaringen van andere vindt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.