hoy allen,
Ik wil een nieuwe LCD van LG aanschaffen maar ik twijfel tussen 3 types.
Ik beperk me tot de diagonaal van 81/82cm
Het is voor mij belangrijk als het toestel voorzien is van een koptelefoon uitgang.
Nou ben ik op de site geweest en laat het nou lukken de 3 stuks waar ik over twijfel , staat geen informatie van al dan niet van een koptelefoon uitgang
Dit zijn de types waar ik over twijfel:
- 32LC2DB (niet aangegeven)
- 32LC2R (niet aangegeven)
- 32LE2R (niet aangegeven)
Dit zijn trouwens de modellen (van 81/82cm) die kwa uitzicht heel erg op mekaar gelijken
Nou hebben we ook nog de anderen modellen waarvan sommige wel idd voorzien zijn van koptelefoon uitgang , maar die spreken me niet zo aan.
Weten jullie mss meer over deze 3 types?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
PS: -32LC2RR (Nieuw model) daar geven ze netjes aan dat het toestel voorzien is van een koptelefoon uitgang, 94 diagonaal , is te groot voormij.
Ik wil een nieuwe LCD van LG aanschaffen maar ik twijfel tussen 3 types.
Ik beperk me tot de diagonaal van 81/82cm
Het is voor mij belangrijk als het toestel voorzien is van een koptelefoon uitgang.
Nou ben ik op de site geweest en laat het nou lukken de 3 stuks waar ik over twijfel , staat geen informatie van al dan niet van een koptelefoon uitgang
Dit zijn de types waar ik over twijfel:
- 32LC2DB (niet aangegeven)
- 32LC2R (niet aangegeven)
- 32LE2R (niet aangegeven)
Dit zijn trouwens de modellen (van 81/82cm) die kwa uitzicht heel erg op mekaar gelijken
Nou hebben we ook nog de anderen modellen waarvan sommige wel idd voorzien zijn van koptelefoon uitgang , maar die spreken me niet zo aan.
Weten jullie mss meer over deze 3 types?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
PS: -32LC2RR (Nieuw model) daar geven ze netjes aan dat het toestel voorzien is van een koptelefoon uitgang, 94 diagonaal , is te groot voormij.