Toon posts:

LCD LG , maar welke

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoy allen,
Ik wil een nieuwe LCD van LG aanschaffen maar ik twijfel tussen 3 types.
Ik beperk me tot de diagonaal van 81/82cm
Het is voor mij belangrijk als het toestel voorzien is van een koptelefoon uitgang.
Nou ben ik op de site geweest en laat het nou lukken de 3 stuks waar ik over twijfel , staat geen informatie van al dan niet van een koptelefoon uitgang
Dit zijn de types waar ik over twijfel:
- 32LC2DB (niet aangegeven)
- 32LC2R (niet aangegeven)
- 32LE2R (niet aangegeven)
Dit zijn trouwens de modellen (van 81/82cm) die kwa uitzicht heel erg op mekaar gelijken
Nou hebben we ook nog de anderen modellen waarvan sommige wel idd voorzien zijn van koptelefoon uitgang , maar die spreken me niet zo aan.
Weten jullie mss meer over deze 3 types?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
PS: -32LC2RR (Nieuw model) daar geven ze netjes aan dat het toestel voorzien is van een koptelefoon uitgang, 94 diagonaal , is te groot voormij.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

De manuals van deze modellen kun je gewoon downloaden op gle.nl . Als het daar niet in staat, hebben ze het niet.

de RR is er in minimaal 37", niet 32 dus!

[ Voor 16% gewijzigd door voodooless op 09-04-2007 13:01 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Hoy hartelijk dank voor jou toelichting , de site (gle.nl) opent zich op het moment niet , kijk er straks wel eens na.

Wat betreft de 32LC2RR klik eens op de link hieronder.

http://www.coolsound.nl/p...126d410c2b48f900d77d5fda5

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zou bijna zeggen dat dat een fout is, want op de lge website (die overigens prima werkt) zie ik alleen maar een 37 en 42" model.

Verwijderd

Topicstarter
ahja LGE wel maar jij schreef voorheen GLE ;)
verdikke geen van de drie is voorzien van een koptelefoon.
Tja wat de 32LC2RR nogmaals betreft :) , hier staat hij ook nog eens (tussen alle modellen) wel nog geen foto maar technisch gegevens staan er al netjes bij hij is nog nieuw mss vandaar.
Dank je wel voor de toelichting trouwens!!!

http://www.kieskeurig.nl/overview2/lg/tv_lcd.htm

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

woops, foutje :P

De RR is er mischien inderdaad wel als 32" model. Misschien GLLG ff zelf vragen ofzo..

[ Voor 4% gewijzigd door voodooless op 09-04-2007 18:49 ]

Verwijderd

"Misschien GL ff zelf vragen ofzo.." Nu doe je 't weer :)

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
over dit onderwerp is al een topic binnen GOT: linkje

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing is zo simpel , alle toestellen hebben audio out , dus wij gaan ermee naar de versterker , deze zetten we op TV , de boxen zetten we op off , en luisteren via daar naar de koptelefoon, zo simpel , ja kwam er naderhand pas achter >:)
Nu moet ik maar zelf bepalen welke ik wil , de 32LC2R is nou bij ons afgeprijsd tot 649€ dat vind ik een aanvaarbare prijs , maar we zien wel!
Nogmaal hartelijk dank allemaal.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat is natuurlijk een prima optie. Zelfs meer dan prima, want zo'n hoofdtelefoonversterker van een versterker is vaak een stuk beter dan die in TV's.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
32lc2r heeft een regelbare audio-out, dus als je hier een verloopje naar hoofdtelefoon tussensteekt heb je een koptelefoonaansluiting die je met het volume van je TV kan regelen ..... voila

Verwijderd

Topicstarter
En zo zie je maar beste mensen , alles komt goed d:)b , hartelijk dank allemaal , als ik hem in het bezit heb zal ik mijn toelichting erover geven , we zien wel welke het wordt , allesinds is het nog voor deze week dus. *O*

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Mitch schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:55:
32lc2r heeft een regelbare audio-out, dus als je hier een verloopje naar hoofdtelefoon tussensteekt heb je een koptelefoonaansluiting die je met het volume van je TV kan regelen ..... voila
Zou ik ten zeerste afraden! Dergelijke uitgangen zijn ongeschikt om er een hoofdtelefoon mee aan te sturen. In het ergste geval sloop je er je uitgang mee na langer gebruik op wat hoger volume. Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van hoofdtelefoon en de uitgang zelf, maar dan nog. Voorkomen is altijd beter dan genezen.

Verwijderd

Topicstarter
Mich schreef ,

voodooless reageerde,
Zou ik ten zeerste afraden! Dergelijke uitgangen zijn ongeschikt om er een hoofdtelefoon mee aan te sturen. In het ergste geval sloop je er je uitgang mee na langer gebruik op wat hoger volume. Een en ander is natuurlijk wel afhankelijk van hoofdtelefoon en de uitgang zelf, maar dan nog. Voorkomen is altijd beter dan genezen.

Dat is geen probleem , audio out 2 x cinch L+R (tulpstekker) naar versterker , de speakers zetten we off , LCD volume op minimaal , audio out LCD blijft evenzeer signaal doorgeven dan hoofdtelefoon op en alles is opgelost.

Hoy allen , ja ik zou jullie nog mededelen welke LG LCD het zou worden, wel ik kan jullie allesinds vertellen dat het geen LG wordt , maar (toch) een SAMSUNG , pas het nieuwe model KVT LE32R72BX , deze heeft een andere (nog betere) achtergrondbeeld , het zwartere komt veel beter uit , en heb hem 869€ betaald , wel iets duurder maar goed , dan zit ik (gemiddeld) ook goed kwa kwaliteit.
Meer kan ik (nog) niet vertellen , hij zit nog in de doos , nou moet ik wachtten op de (aangepaste) beugel [Vogel's]) , het toestel wordt nl opgehangen en die hadden ze niet op voorraad (20x20) ,die komt vrijdag binnen , dus zaterdag bevestigen uitproberen en dan zal de toelichting volgen na een test.
Pagina: 1