Hey ik ben nu al 2 dagen aan het zoeken naar een oplossing maar tevergeefs.
Ik heb zo juist een nieuwe pc gekocht.
Mijn Config is:
Mainbord: Striker Extreem (bios versie 1004)
CPU: intel core 2 duo E6600 (zonder OC dus nog altijd op 2.4Ghz)
Geheugen: Corsair DDR2 Twin2X 6400 2048mb
3D: ASUS 8800GTX (driver: Winvista64.101.70-[Guru3D.com])
Sound: Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro (driver versie 2.13.12)
Voeding: Coolermaster iGreen 600W
Besturingssysteem: Windows Vista 64Bit
Op een bepaald moment crasht bf2 /bf2 special forces en zowel bf2142 terug naar desktop en heb totaal geen idee wat het probleem is.
Hij geeft ook totaal geen foutmelding of error aan.
Wat ik doe:
Ik start de game.
Het spel laadt normaal, zelfs tot op het menu.
Maar als ik het geluid wil aanpassen dan crasht hij onmiddellijk terug naar mijn bureaublad.
Ook als ik een solo of multiplayer game wil starten doet hij weer het zelfde als het punt hier boven (niets dus).
Wat mij wel opgemerkt is, is dat hij geen muziek afspeelt in het menu (heb ieder spel al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, normaal moet je juist met een clean install muziek krijgen in het menu, wat ik dus niet had).
Ik heb dus het vermoeden dat dit iets met mijn geluidskaart te maken heeft.
Zijn er misschien mensen die dit zelfde probleem hebben gehad of het fenomeen kennen?!
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen en ik hoop da er zo snel mogelijk een oplossing kan gevonden worden.
VG.
Xyza
Ik heb zo juist een nieuwe pc gekocht.
Mijn Config is:
Mainbord: Striker Extreem (bios versie 1004)
CPU: intel core 2 duo E6600 (zonder OC dus nog altijd op 2.4Ghz)
Geheugen: Corsair DDR2 Twin2X 6400 2048mb
3D: ASUS 8800GTX (driver: Winvista64.101.70-[Guru3D.com])
Sound: Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro (driver versie 2.13.12)
Voeding: Coolermaster iGreen 600W
Besturingssysteem: Windows Vista 64Bit
Op een bepaald moment crasht bf2 /bf2 special forces en zowel bf2142 terug naar desktop en heb totaal geen idee wat het probleem is.
Hij geeft ook totaal geen foutmelding of error aan.
Wat ik doe:
Ik start de game.
Het spel laadt normaal, zelfs tot op het menu.
Maar als ik het geluid wil aanpassen dan crasht hij onmiddellijk terug naar mijn bureaublad.
Ook als ik een solo of multiplayer game wil starten doet hij weer het zelfde als het punt hier boven (niets dus).
Wat mij wel opgemerkt is, is dat hij geen muziek afspeelt in het menu (heb ieder spel al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, normaal moet je juist met een clean install muziek krijgen in het menu, wat ik dus niet had).
Ik heb dus het vermoeden dat dit iets met mijn geluidskaart te maken heeft.
Zijn er misschien mensen die dit zelfde probleem hebben gehad of het fenomeen kennen?!
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen en ik hoop da er zo snel mogelijk een oplossing kan gevonden worden.
VG.
Xyza