HD gebruik zien zoals cpu/geheugen

Pagina: 1
Acties:

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik ben al een tijdje op zoek naar iets in windows of een tooltje wat je kan laten zien welk programma's van je hd gebruik maken, aangezien mijn hd vaak op de raarste momenten flink wordt gebruikt, wat zorgt voor een zeer traag systeeem.
Is er iets dat het hd gebruik kan monitoren zoals je dat kan doen bij taakbeheer met het cpu en geheugengebruik?
Ik kan hierover nl. niets vinden.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09
Task manager -> tabblad processes -> View -> Select columns -> I/O (reads|writes|other) [bytes] al eens aangevinkt? ;)

Er vanuitgaande dat je XP hebt, van andere Windows-versies zou ik het niet weten :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Zoekt en gij zult echt vinden....

Tik drie woorden in op Google: monitor disk access

Echt weer Pasen geloof ik... }:O

Einde draadje zullen we maar zeggen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over Felixje? Ik mis dat namelijk in je topic start en - belangrijker nog - in je topic titel waardoor het wel erg gokken wordt.

Verder - je zegt dat je al een tijdje op zoek bent, waar heb je dan precies op gezocht en wat kwam je zoal tegen toen je er op zocht? Wat beviel er niet aan de gevonden zaken? :)

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-01 00:21
filemon (file monitor) van Sysinternals.

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
elevator schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:12:
Welke Windows versie gaat het hier over Felixje? Ik mis dat namelijk in je topic start en - belangrijker nog - in je topic titel waardoor het wel erg gokken wordt.

Verder - je zegt dat je al een tijdje op zoek bent, waar heb je dan precies op gezocht en wat kwam je zoal tegen toen je er op zocht? Wat beviel er niet aan de gevonden zaken? :)
Windows vista ultimate
Ik heb gezocht op dingen als harde schijf gebruik in taakbeheer, maar hier kwam ik dit niet tegen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Pagina: 1