I wish I had a cool signature like everybody else
tsk tsk tsk tsk 
[misc]
project-priority=RC5,OGR=0,DES=0,CSC=0
[misc]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Geen paniek!!!!Op dinsdag 06 februari 2001 13:48 schreef HanG-BuiK-ZwijN het volgende:
tsk tsk tsk tsk
[misc]
Voor de duidelijkheid en zekerheid nog ff de aanvulling: bovenstaande moet in de .ini van je dnetc clients.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
maar wij welOp dinsdag 06 februari 2001 13:45 schreef kevlar het volgende:
help mij!
ik heb hier een stapeltje pc's aan het rekenen staan. maar ze werken ook aan ogr. en dat wil ik helemaal niet.
hahahaha
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
thanks luitjes!
RC5 full up and running
RC5 full up and running
I wish I had a cool signature like everybody else
Yep. Ik sluit me helemaal bij DSmarty en Stappel aan: je hebt karakter als je OGR doet!Op dinsdag 06 februari 2001 15:00 schreef DSmarty het volgende:
Zo mag ik het horen, mensen die karakter tonen
Virussen? Scan ze hier!
Dat is een typo: OGR moet RC5 zijnOp dinsdag 06 februari 2001 18:34 schreef DSmarty het volgende:
Naar mannetje, kijk eens naar het topic, dan zullen die oogkleppen voor jouw ogen vandaan vallen
Virussen? Scan ze hier!
OGR rulez meer !!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Bij OGR kan ik tenminste in de top 30 terecht komen in afzienbare tijd (Voor 1 dagje). Bij RC-5 duurt dat een jaar man, dat schiet geen reet op. Ik doe nu dus ook al weer een tijdje OGR. (Sparuhh)
Bij RC-5 kunnen ze die ene p3-733@935 toch wel missen. Ze hebben er dankzij mij toch ook weer een TB1100 voor terug gekregen.
Bij RC-5 kunnen ze die ene p3-733@935 toch wel missen. Ze hebben er dankzij mij toch ook weer een TB1100 voor terug gekregen.
Pagina: 1