ik heb hier een PowerBook G4, en heb hier een losse webcam op aangesloten. alleen wil ook ook graag - het grappige - programma photo booth hiermee kunnen gebruiken! wie weet waar je deze kan downloaden? de webcam doet het overigens wel met macam
Anoniem: 80403
PhotoBooth is nog niet gereleased voor Mac's zonder ingebouwde iSight. Misschien dat het standaard in OS X Leopard wordt meegeleverd
... lama
[ Voor 98% gewijzigd door Skinkie op 08-04-2007 20:12 . Reden: dat zag ik niet ]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
is er dan een ander vergelijkbaar programma waar ik ook leuke effecten mee kan toevoegen? en ook mijn foto's dus mee kan bekijken als photo booth.
Ik heb je topictitel even aangepast van webcam support PB G4 naar Photobooth of alternatief zonder iSight*. Wat heb je zelf al geprobeerd? Al geprobeerd te [google=photo booth alternative mac]?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Het komt idd standaard in Leopard te zitten..Anoniem: 80403 schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:08:
PhotoBooth is nog niet gereleased voor Mac's zonder ingebouwde iSight. Misschien dat het standaard in OS X Leopard wordt meegeleverd
De vraag is alleen of Leopard voor PPC uitkomt...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
DotMatrix kan ook allerlei effecten geven aan het beeld van een iSight of andere afbeeldingen, ik kan alleen nergens vinden of het ook andere webcams ondersteunt.
http://b-l-a-c-k-o-p.com/DotMatrix.html
http://b-l-a-c-k-o-p.com/DotMatrix.html
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Dat is helemaal geen vraag._DH schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:18:
[...]
De vraag is alleen of Leopard voor PPC uitkomt...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
10.5 komt inderdaad wel voor de PPC, (ik was niet helemaal op de hoogte) maar ik denk wel dat het de laatste is...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik denk 't niet. De installed base van ppc macs is voorlopig nog veel groter dan intels._DH schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:11:
10.5 komt inderdaad wel voor de PPC, (ik was niet helemaal op de hoogte) maar ik denk wel dat het de laatste is...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mac OS 10.5 komt gewoon uit voor PPC hoor
! en dat zal de opvolger ook nog we zijn, en mischien die daarnaaa ook nog wel
.
heb Leopard hier btw gewoon draaien al hoor. laatste release
@johnny: dit ga ik even uitproberen dan!
heb Leopard hier btw gewoon draaien al hoor. laatste release
@johnny: dit ga ik even uitproberen dan!
Anoniem: 147672
Hierzo:Anoniem: 140651 schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:59:
ik heb hier een PowerBook G4, en heb hier een losse webcam op aangesloten. alleen wil ook ook graag - het grappige - programma photo booth hiermee kunnen gebruiken! wie weet waar je deze kan downloaden? de webcam doet het overigens wel met macam
Funny Photographer
http://www.freewareosx.co...gram=Funny%20Photographer

Anoniem: 215679
ff tussendoor!.
ik had vanmiddag het programmatje Irecord of Irekord even gedwonload, deze maakt met je isight gewoon filmpjes in resolutie 1600* 1200!
en nog scherp ook!
is ook leuk om ff te proberen
veel succes verder met je programma's ik houdt het ook in de gaten.
Greetz
ik had vanmiddag het programmatje Irecord of Irekord even gedwonload, deze maakt met je isight gewoon filmpjes in resolutie 1600* 1200!
en nog scherp ook!
is ook leuk om ff te proberen
veel succes verder met je programma's ik houdt het ook in de gaten.
Greetz
heeft er iemand anders nog een gave tool?
ik zag dat er ook spelletjes voor de I-Sight waren, maar toen ik deze wilde downloaden was de link op die site kapoet
misschien weet iemand ze wel te vinden,
zoek op goolge ook maar eens naar "I-sight+game"
ik zag dat er ook spelletjes voor de I-Sight waren, maar toen ik deze wilde downloaden was de link op die site kapoet
je kunt misschien wel in de of een apple store je powerbook opstarten in doelschijfmodus..Anoniem: 140651 schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:59:
dan wordt je laptop een volledige mobiele harde schijf.. deze kan dan aan een andere mac/apple pc (met photobooth) aansluiten, en dan zal deze jou laptop zien als een firewire schijf.
dan kun je photobooth vanaf de andere mac gewoon in jou harde schijf kopieren, deze dan bij jezelf in programma's zetten en dan heb jij je photobooth ;-)
en volgens mij mag ik het hier niet posten, maar kijk ook eens op www.mininova.org onder software, dan onder mac....
misschine vindt je hier nog wel iets... (ik wel een tijdje terug)
Het ding heet overigens iSight, dus [google=iSight game] zal in ieder beter werken.Anoniem: 215679 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:29:
heeft er iemand anders nog een gave tool?
en zou je trouwens, als je nog iets wil toevoegen, de edit knop willen gebruiken in plaats van een nieuwe post te maken?
micheljansen.org
En de eerste hit is het erg leuke ToySight, eigenlijk een verzameling iSight spelletjesdawuss schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:05:
[...]
Het ding heet overigens iSight, dus [google=iSight game] zal in ieder beter werken.
en zou je trouwens, als je nog iets wil toevoegen, de edit knop willen gebruiken in plaats van een nieuwe post te maken?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
en dat is juist degene met de dode link ;-)Hertog schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:14:
[...]
En de eerste hit is het erg leuke ToySight, eigenlijk een verzameling iSight spelletjes
http://www.apple.com/down...updates/toysightgold.html
**File not found** en mijn hoofdletter i is gewoon een streepje(op mac) en uiteraard heb ik meerdere zoekpogingen gedaan.... en kwam je overal deze tegen (even voor de info haha)
Maar je zoekt op I-sight, met een streepje ertussen. Op mijn mac is dat niet hetzelfde als iSightAnoniem: 215679 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:28:
...en mijn hoofdletter i is gewoon een streepje(op mac)
Als je [google=toy sight demo download]zoekt bij google op toy sight demo download] dan vind je o.a. http://www.freeverse.com/...php?name=tsg&platform=osx
Voor jouw gemak hier een <a href="http://micheljansen.org/temp/ToySightGoldDemo.dmg">tijdelijke mirror</a>.
micheljansen.org
Pagina: 1