hallo ik ben nieuw hier en al helemaal in netwerkland dus ik hoop dat julie mij kunnen helpen
we hebben dus een nieuwe pc met windows vista, ik sloot het modem er op aan en hij deed het direct zonder dat ik iets hoefde in te stellen ( in vista zelf)
maar nu wil ik op die andere pc ook internet dus ik had een router gekocht van het type Netgear WGR614v7
Voor deze router moest ik een instalatie paketje ophalen van hun website dat heb ik gedaan uitgepakt en geopent.
Eerst werden de internet instellingen gecontroleerd en daarna liet het programma me zien hoe ik alles moest aansluiten dat ging allemaal goed daarna kreeg ik dit venster
U bent verbonden met uw nieuwe Netgear-router
U hebt de installatie van de nieuwe Netgear-router voltooid, maar uw internetverbinding kon niet worden gecontroleerd.
Klik op Doorgaan om door te gaan met de configuratie van de router. De Smartwizard probeert uw internetverbinding te controleren tijdens het configuratieproces.
Dan druk ik dus op doorgaan, daarnagaat ie het netwerk activeren en beveiligen ( daar moet ik dus vanalles intypen)
Hij geeft aan dat ik dat straks allemaal kan veranderen op www.routerlogin.com
Connection Type: pptp
Country: Europe
Wireless Network Name(SSID): NETGEAR
Wireless Channel: 11
Security Type: WPA-PSK
Wireless Passphrase:
Admin Username(case sensitive):
Admin Password(case sensitive):
klik op doorgaan en dan word alles geupdate
daarna kreeg ik dit
Review your network settings.
Your wired connection to the Internet is now complete. You can now set up your wireless computers to connect to your network.
dat klinkt mooi maar ik heb dus geen verbinding met het internet
dan kijk ik dus op routerlogin.com ik log in en krijg dan dit
http://img265.imageshack.us/img265/6034/92688924qx6.jpg
nu wil ik graag weten wat ik hier boven allemaal moet veranderen zodat ie het wel doet ik heb de klantenservice nog niet geprobeerd
als ik dan de router er weer tussen uit haal heb ik gewoon weer internet
dit zijn de gegevens van modem enzo
Modem: speedtouch510 (met een uitgang de lampjes bovenop en dus geen ingebouwde router)
Router: netgear WGR614v7
Provider: Hetnet
Abbonoment: ADSL snel surfen
ik hoop dat iemand mij alvast kan helpen
bvd cziommer
we hebben dus een nieuwe pc met windows vista, ik sloot het modem er op aan en hij deed het direct zonder dat ik iets hoefde in te stellen ( in vista zelf)
maar nu wil ik op die andere pc ook internet dus ik had een router gekocht van het type Netgear WGR614v7
Voor deze router moest ik een instalatie paketje ophalen van hun website dat heb ik gedaan uitgepakt en geopent.
Eerst werden de internet instellingen gecontroleerd en daarna liet het programma me zien hoe ik alles moest aansluiten dat ging allemaal goed daarna kreeg ik dit venster
U bent verbonden met uw nieuwe Netgear-router
U hebt de installatie van de nieuwe Netgear-router voltooid, maar uw internetverbinding kon niet worden gecontroleerd.
Klik op Doorgaan om door te gaan met de configuratie van de router. De Smartwizard probeert uw internetverbinding te controleren tijdens het configuratieproces.
Dan druk ik dus op doorgaan, daarnagaat ie het netwerk activeren en beveiligen ( daar moet ik dus vanalles intypen)
Hij geeft aan dat ik dat straks allemaal kan veranderen op www.routerlogin.com
Connection Type: pptp
Country: Europe
Wireless Network Name(SSID): NETGEAR
Wireless Channel: 11
Security Type: WPA-PSK
Wireless Passphrase:
Admin Username(case sensitive):
Admin Password(case sensitive):
klik op doorgaan en dan word alles geupdate
daarna kreeg ik dit
Review your network settings.
Your wired connection to the Internet is now complete. You can now set up your wireless computers to connect to your network.
dat klinkt mooi maar ik heb dus geen verbinding met het internet
dan kijk ik dus op routerlogin.com ik log in en krijg dan dit
http://img265.imageshack.us/img265/6034/92688924qx6.jpg
nu wil ik graag weten wat ik hier boven allemaal moet veranderen zodat ie het wel doet ik heb de klantenservice nog niet geprobeerd
als ik dan de router er weer tussen uit haal heb ik gewoon weer internet
dit zijn de gegevens van modem enzo
Modem: speedtouch510 (met een uitgang de lampjes bovenop en dus geen ingebouwde router)
Router: netgear WGR614v7
Provider: Hetnet
Abbonoment: ADSL snel surfen
ik hoop dat iemand mij alvast kan helpen
bvd cziommer