[XP] TV-out gebruiken voor visualisaties e.d.

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 15:46

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Al eens geprobeerd in algemene software, maar daar reageerde geen hond, dus zal het hier eens proberen :)

Het volgende: Ik heb een klein LCDtje dat werkt op mn tv-out (@7800GS). Nu ben ik op zoek naar software die visualisaties toont van de audio, dus zoals een plugin van winamp, maar dat output naar de video-out! Ultramon is dus geen optie, want dan heb je alleen desktop uitbreiden en klonen, maar ik wil dus ENKEL de output van dat programmatje op mn tv-out.

Het enige voorbeeld wat ik hier ooit van heb gezien, is Pinnacle Studio. Deze kan de preview laten zien op het tv-out kanaal.

Is er software die dit kan? Of weet iemand een andere oplossing? thanx

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 15:46

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
kick! kom op :D iedereen met een los lcdtje ofzo moet dit toch ook willen? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-07 19:59

Bravo

Second Best

Naar mijn weten is het mogelijk om je TV-Out gewoon als tweede beeldscherm te laten gebruiken (doe ik hier ook) waardoor het mogelijk is om je visualisaties van WinAmp of welk programma dan ook naar je tweede beeldscherm te verplaatsen.
Misschien moet je hiervoor wel eerst in de instellingen klooien om de output voor de visualisaties op het tweede scherm te krijgen

🚗 Ioniq 6 LR Lounge 20" 🔌⚡ Elli Pro gestuurd door evcc
🔋 Victron 6k5 + 16kWh | ☀️ 2700Wp SSW 30° @ SE2200 | ☀️ 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
📷 Canon 6D | 🔭 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 💥 2x 430EX II | 🎛️ Sirui T005 + C10