Toon posts:

Alternatief voor kapotte Copperjet 1616 sp ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Copperjet 1616 2P is vandaag, na drie maanden dienst, overleden. Dit is al de tweede. Welk modem zou ik kunnen aanschaffen die ADSL 2 + VOIP telefonie langer in de lucht houdt dan dit dit brakke ding?

Is het instellen makkelijk m.a.w. zijn daar ook kant en klare instellingen voor te downloaden voor BBned? Ik heb 10-20 ABO en werk nu even met oud Zyxel ADSL 1 modem van Demon.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:21
Neem aan dat na 3 maanden je nog gewoon garantie hebt? Ga je hem inruilen voor een ander?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou ook gewoon je garantie claimen. Wij leveren ook 1616's en al langer 816's en ze worden warm en sissen behoorlijk, maar de uitval valt eigenlijk wel mee. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad dat hij twee keer kapot is gegaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Beetje late reactie, maar ik hoop dat je er nog wat aan hebt.

Ik heb zelf ook een 1616-2p gehad van mijn provider, maar die werkte voor geen kanten. Vaak verlies van de verbinding en uiteindelijk is het ding overleden.

Nu maak ik gebruik van een Fritz!box 7050. Geen enkel probleem meer. Heeft meer dan genoeg instellingen en is perfect voor VoIP. Een echter aanrader.

Maar natuurlijk zou ik ook nog eens bij de provider gaan vragen hoe het zit met de garantie.

[ Voor 7% gewijzigd door Dmitri op 16-04-2007 11:54 ]