Het verschil tussen beide processors is dat SDA3200CNBOX ook nog op 1,25V kan werken naast de 1,3 en 1,40V. Dit detail wordt jammergenoeg niet in de titel weergegeven, maar het prijsverschil tussen de twee cpu's is dermate nihil dat het zowat niet in te titel hoeft worden opgenomen. Desondanks kaart ik dit even achter de schermen aan, hier kom ik dus nog op terug
.
In dat geval lijkt het me dat twee aparte lijsten ook niet nodig zijn, tenzij je die extra informatie ook boven de lijst zet.Robin schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:10:
maar het prijsverschil tussen de twee cpu's is dermate nihil dat het zowat niet in te titel hoeft worden opgenomen.
Het uitbreiden van de naamgeving doen we voorlopig even niet. Voorop staat nog altijd het opschonen van de PriceWatch en het invoeren van nieuwe producten. Deze wijziging in de processorcategorie is op dit moment zo nihil dat het voor ons op dit moment tijd kost die we liever in de andere zaken van de PriceWatch steken. De die-hard tweaker moet het verschil in fabrikantcode zien en enigszins snappen dat als je op die codes zoekt dat je dan weet met wat voor soort processor je te maken hebt.