Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BollieBolstra
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-11 21:34
Onlangs de HP RX5935 gekocht. Heb met geen mogenlijkheid outlook kunnen vinden op de pocketpc. Op de amerikaanse HP site las ik dat outlook niet meer wordt meegeleverd bij de IPAQ's. En dat je maar moet kijken op de site van Microsoft. Op dit site kan ik nergens maar dan ook nergens iets vinden hierover.. DUs waar kan je outlook mobile bestellen oid.

Ik ga outlook gebruiken voor met name de agenda functionaliteit voor het werk (daar werken we met outlook 2000). Heeft iemand een idee hoe ik aan outlook kan komen voor de pda? Of moet ik simpelweg iets aanvinken ergens?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dat ze dat nu al hebben doorgevoerd! Erg interessant. Misschien moet je anders even een ander prog zoeken dat het kan vervangen?

Ik ga ook is even surfen of ik kan vinden hoe het nu verder moet. :)

edit:

We zijn al wat wijzer:
Alle HP iPAQ's die na maart 2007 worden geproduceerd krijgen geen Outlook meegeleverd, maar er is niets bekendgemaakt over een prijsverlaging. Dat betekent dat kopers van een iPAQ die nog niet beschikken over Microsoft Outlook, niet meer zomaar met de pc kunnen synchroniseren. Zij zullen zelf Microsoft Office moeten aanschaffen. De goedkoopste versie Microsoft Office Standard 2007 NL kost 479 euro. De goedkopere Home & Student Edition is niet geschikt, want daarin ontbreekt Outlook. Wie toch goedkoop uit wilt zijn, kan eventueel voor 170 euro de OEM-versie van Microsoft Office 2007 Basic kopen.
Maar nog niet hoe het wel moet dus..

Volgens mij staat het antwoord gewoon hier:
ESCRIPTION

The Getting Started CD that comes with each HP iPAQ manufactured after March 2007, will not have the Microsoft Outlook setup on it.

Symptoms:

Microsoft Outlook setup is not available on the Getting Started CD that is shipped with every HP iPAQ manufactured after March 2007.
SCOPE

This update applies to all the HP iPAQs which are manufactured after March 2007.
RESOLUTION

Microsoft Outlook is not provided on the HP iPAQ Getting Started CD and must be purchased separately from Microsoft. Customers can go to office.microsoft.com and follow the on-screen instructions to purchase the available version of Microsoft Outlook.

Customers can follow these two steps to check whether Microsoft Outlook is installed on their PCs:

1) Click Start > All Programs.

2) Verify if Microsoft Outlook exists in the list of programs on the PC.

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 08-04-2007 14:21 ]

• BollieBolstra
Tja opzich wel vreemd, want er wordt dus wel CD meegeleverd met outlook 2002. Maar die is enkel voor de PC... of kan ik ergens iets aanvinken zodat hij hem ook op de pocketpc gooit?

Er zijn idd alternatieven.. je krijgt bij aanschaf een aantal punten waarmee je HP software kan downloaden.. maar outlook zelf vind ik een stuk handiger..

Maar als ik je reply goed begrijp moet ik dus op een of ander manier outlook vanaf de bijgeleverde cd kunnen installeren?

• DaannO
BollieBolstra schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:27:
Tja opzich wel vreemd, want er wordt dus wel CD meegeleverd met outlook 2002. Maar die is enkel voor de PC... of kan ik ergens iets aanvinken zodat hij hem ook op de pocketpc gooit?

Er zijn idd alternatieven.. je krijgt bij aanschaf een aantal punten waarmee je HP software kan downloaden.. maar outlook zelf vind ik een stuk handiger..

Maar als ik je reply goed begrijp moet ik dus op een of ander manier outlook vanaf de bijgeleverde cd kunnen installeren?
Volgens mij wel idd. Ik ga binnenkort is contact opnemen met HP hoe dat nou precies zit, want het is idd wel een rare stap.

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:44

denivan

de enige

Tja, op de HP site (http://h10010.www1.hp.com...63-12816816-78075753.html) staat gewoon "Geïnstalleerd besturingssysteem Microsoft Windows Mobile 5.0 voor Pocket PC, Premium Edition"

Dit zou toch moeten zeggen dat de standaard PIM applicaties zoals mail, calendar etc er op zouden moeten zitten.

Ik denk trouwens dat er een beetje verwarring is in dit topic. Het gaat hem niet om de bijgeleverde licentie van Outlook (voor de PC), maar om de PIM functies op de PDA zelf.

Ik zou eens proberen de HP 'hard' te resetten, misschien dat alles dan terug op z'n pootjes komt ?

P.S. De melding van MS gaat dus enkel over het feit dat HP geen Outlook meer levert samen met aankoop van een ipaq. Waarschijnlijk om te besparen op licentiekosten. Dit wil echter niet zeggen dat er iets in het Mobile 5.0 besturingssysteem verandert !

[ Voor 16% gewijzigd door denivan op 08-04-2007 14:40 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• DaannO
denivan schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:38:
Tja, op de HP site (http://h10010.www1.hp.com...63-12816816-78075753.html) staat gewoon "Geïnstalleerd besturingssysteem Microsoft Windows Mobile 5.0 voor Pocket PC, Premium Edition"

Dit zou toch moeten zeggen dat de standaard PIM applicaties zoals mail, calendar etc er op zouden moeten zitten.

Ik denk trouwens dat er een beetje verwarring is in dit topic. Het gaat hem niet om de bijgeleverde licentie van Outlook (voor de PC), maar om de PIM functies op de PDA zelf.

Ik zou eens proberen de HP 'hard' te resetten, misschien dat alles dan terug op z'n pootjes komt ?

P.S. De melding van MS gaat dus enkel over het feit dat HP geen Outlook meer levert samen met aankoop van een ipaq. Waarschijnlijk om te besparen op licentiekosten. Dit wil echter niet zeggen dat er iets in het Mobile 5.0 besturingssysteem verandert !
Mee eens, ik had een verkeerd uitgangspunt :X

• BollieBolstra
Idd een reset deed wonderen.. bijzonder vreemd. Maar ik heb hem vorige week bij Dixons besteld en daar zat dus nog outlook 2002 bij (op CD). Ik denk dat het deze maand er nog wel bij zal zitten..
Pagina: 1