Ik heb een Sb-live platinum en cambridge fps1000 boxen set. Maar ik hoor steeds rikketik door m'n boxen. Als ik het licht in m'n kamer aan doe dan hoor ik het, zelfs als de koelkast op zolder aanspringt dan hoor ik TIK. Ik heb al eens een andere kast gekocht vanwege de aanschaf van een nieuwe mobo maar daarbij hield ik ook die tik. Ligt dit aan mijn voeding of zitten er spoken in m'n boxen?
Doe er eens een contactdoos met filter tussen, waarschijnlijk zit het in het electriciteitsnet bij jou thuis.
Valt mee dat je geen russische radiozekder hoort. Die hoor ik namelijk wel door mijn fps1000 boxen.
Ik heb inderdaad ook een radiozender door die fps1000. Daar word ik ook erg gestoord van. Maar ik zal ff naar een stekker doos kijken met filter, hopen dat dat werkt.
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!
haha daar hoor ik echt veel mensen over. is een algemeen probleem...Op dinsdag 06 februari 2001 13:41 schreef obsidian het volgende:
Valt mee dat je geen russische radiozekder hoort. Die hoor ik namelijk wel door mijn fps1000 boxen.
This too shall pass
Verwijderd
Systeem goed aarden wil ook wel eens helpen (voor het geval dat ie op een ongeaarde wcd zit)
Pagina: 1