Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Bij order by als eerste len(rack) opgeven?
Whatever
Ik was te vroeg met het plaatsen van dit topic, ik heb de SQL aangepast met:
Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing, maar door een thread in een ander forum (gevonden met Google) werd ik aardig op weg geholpen en kwam ik tot bovenstaande oplossing.
SQL:
1
2
3
4
5
| ORDER BY LEN(Row), Row ASC, LEFT(Rack,LEN(Rack)-PATINDEX('%[0-9]%',Rack)), RIGHT(Rack,LEN(Rack)-PATINDEX('%[0-9]%',Rack)+1) DESC |
Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing, maar door een thread in een ander forum (gevonden met Google) werd ik aardig op weg geholpen en kwam ik tot bovenstaande oplossing.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zet ie nu dan niet iets als a11 in de buurt van aa1?
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Nee, want ik sorteer op de lengte van kolom Row die alleen de letters bevat.Grijze Vos schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:39:
Zet ie nu dan niet iets als a11 in de buurt van aa1?
Anders zou je onderstaande SQL kunnen toepassen:
SQL:
1
2
3
4
| ORDER BY LEN(LEFT(Rack,PATINDEX('%[0-9]%',Rack))), LEFT(Rack,PATINDEX('%[0-9]%',Rack)-1) asc, RIGHT(Rack,LEN(Rack)-PATINDEX('%[0-9]%',Rack)+1) DESC |