Windows Beeld op zijn kant ???

Pagina: 1
Acties:
  • 3.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132097

Topicstarter
Hoi,

Mijn beeld in windows staat op zijn kant, nadat the kids ermee gespeeld hebben. Er zal we leen toetsencomibiatie voor zijn, maar die kreeg ik op google niet gevonden.

Weet iemand hoe ik hem terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-04 16:08
even naar beeldscherm instellingen gaan, daar kan je dat instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ligt er aan wat voor videokaart en bijbehorende drivers je hebt.

Een goede gok is een combinatie van ctrl - alt - en een pijltje van het toetsenbord. Geen idee of het ctrl + pijltje is, ctrl + alt + pijltje of dat er nog een shift aan te pas komt.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132097

Topicstarter
ik heb daar alle opties bekeken maar zie niks staan van een schuin bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Waarschijnlijk bij je display settings, of er Staat een icoontje rechtsonder van je ati/Nvidea kaart daar kan je dit vaak ook omzetten via een menu. gewoon met je rechter muis knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:21
Rechter Alt ingedrukt houden en dan pijltje naar boven lost dit op.
In ieder geval bij mij....

[ Voor 24% gewijzigd door Rudolfus op 08-04-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit soort opties wordt meestal aangeduid met "Rotate" in de naam.
Ik weet niet wat voor kaart je hebt omdat je dit simpelweg niet vermeldt, waarmee je het lastig maakt voor ons om je goed te helpen. Ook weet ik niet wat voor OS en in welke taal, dus ik ga maar even uit van een WinXP NL met een nVidia kaart.
Ga naar Eigenschappen voor Beeldscherm, dmv rechtermuisknop op leeg stuk bureaublad -> Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Instellingen en klik daar op de button 'Geadvanceerd'.
Een nieuw venster zal verschijnen met daarin een tabblad van je drivers, grote kans dat er GeForce in de naam van het tabblad staat, ga daar dus heen.
Bij een klassiek controle panel schuift er nu links een lijst uit. Kies uit die lijst NVRotate en ga eens kijken naar de rotatie opties :P
Met het moderne controle panel ga je naar Beeldscherm -> Beeldscherm Draaien, en succes.

Met ATi kaarten zal het in dezelfde straat liggen maar zul je misschien ergens een andere afslag moeten nemen.

Mocht je er nou echt niet uit komen, dan stel ik voor dat je de nieuwste videodrivers voor je kaart download, je oude drivers verwijderd en vervolgens opnieuw opstart, waarna je de nieuwe drivers installeert. Hopelijk wordt dan teruggevallen op defaults waardoor je weer normaal beeld hebt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

StookerT,

Ik mis welke vorm van inzet - oftewel, wat heb je zelf al gedaan en zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? Op GoT zijn we nogal zeurderig op dat soort dingen en vinden dat dus erg belangrijk - omdat ik het niet terug zie ga ik je topic sluiten.

Overigens helpen de vele vraagtekens in je topic titel, en juist het ontbreken van de Windows versie of elke andere informatie ook niet mee om dit topic levenskans te geven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.