Maximale kabel lengte tulp van decoder naar pc

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:31
Ik wil graag mijn digitale decoder aan mijn pc knopen. Echter staat de decoder aan de andere kant van de kamer en zit er ook nog een deur tussen. Als ik een kabel wil trekken over de deur heen naar mijn pc is dat ongeveer 10 meter.

Ik wil de Composiet uitgang van de decoder gebruiken en via (standaard) tulp op de computer aansluiten. In de computer heb ik een Pinnacle PCTV pro kaart.

Wat voor tulpkabel kunnen jullie me aanraden? Hoe lang kan deze zijn zonder al te veel signaalverlies?

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/aansluiting1.png

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Als je RG59U gebruikt met degelijke pluggen gaat het zeker tot een aantal tientallen meters goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Goedkope kabel voldoet. Ik heb 10 meters zonder kwaliteitsverlies. In diverse fora gelezen dat 25+ ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

10 meter gaat makkelijk lukken

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

10 meter kan idd nog wel redelijk met goedkopere kabel. Maar goede kabel gebruiken is altijd wel een goed idee.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

ik zou wel een redelijk afgeschermde kabel nemen. Ik heb zelf goede ervaring met microfoon kabel van radio piet (jawel :)) uit arnhem. Dit zijn singel kabels met een redelijke kwaliteit aders en een goede afscherming. Gebruik ze zelf voor naar mijn sub en als composiet signaal vanaf mijn decoder (voor de menu regeling, voor het beeld gebruik ik hdmi)

[ Voor 23% gewijzigd door Ray op 08-04-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:31
Het moet wel een kabel zijn waar video en audio in 1 zitten, omdat de kabel over een deur getrokken moet worden en daar ook al een UTP kabel hangt. Ik kan em helaas niet onder de deur langs trekken omdat de vloerbedekking verlijmd is. Dat is jammer, want dat zou me 4 meter schelen.

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1