Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kwaliteit Windows XP SP2 Firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 13:28

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Ik heb nu een week een nieuwe Hardwarematige Firewall draaien, maar gisteren is een van de netwerkkaarten kapot gegaan. Nu hebben we o.a. een Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, maar zonder firewall heeft die heel veel snelheidswinst. Nu hebben we zelf ZoneAlarm Security Suite, maar dat vertraagt de PC enorm. Mijn vraag is daarom: Is de Firewall van Windows XP SP2 voldoende voor 2 a 3 dagen? Er draait verder geen P2P of iets op en er worden ook geen illegale sites bezocht. Heb al even gezocht, maar er was niks nuttigs te vinden hierover.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-11 18:12
De Windows firewall is best ok, zeker voor die paar dagen.

If it ain't broken, tweak it!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

[search=kwaliteit windows xp sp2 firewall] geeft meer dan genoeg resultaten. Zo niet, dan is er altijd nog Google. Je zou ondertussen toch wel moeten weten dat we verwachten dat je moet zoeken voor je een topic op GoT. Ik zie het wederom echter niet in je topicstart terug. Ik zou je dan ook dringend willen adviseren om Policy: Alle regels die op het forum gelden door te lezen, want op deze manier blijf je niet lang meer op GoT aanwezig.

Signature

Dit topic is gesloten.