Geen Kleur in IE7 of Firefox

Pagina: 1
Acties:

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb hier een Windows XP pc. Alle updates. Firefox geinstalleerd.
En heb het volgende probleem: Ik krijg geen kleuren in IE7 te zien. Noch in Firefox.
Kan nu ff geen foto plaatsen, maar het lijkt op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/931355///geen%2Ckleuren%2Cinternet%2Cexplorer

Heb alles al geprobeerd, IE settings, Windows styles veranderen, spybot verwijderen.
Iemand nog suggesties? Kleuren worden niet weergegeven en alles is HEEL kaal, dus geen äaankleding. (heb de suggesties uit het genoemde topic geprobeerd, niets werkt, en het verschil is ook dat ik hier in firefox dus NIET de juiste lay-out krijg.

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 09:15

Xof

Ik kan me er echt geen voorstelling van maken.. je zult toch echt met een screenshot aan moeten komen.

Of bedoel je dat er geen css wordt geladen? Dus dat linkjes gewoon standaard blauw zijn bijv.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07 19:28

Arethusa

Niet die server

In firefox kun je onder View > Page style > No style instellen. Je pagina wordt dan zonder afbeeldingen, css etc. geladen. Dat geld in jouw geval standaard voor zowel IE als FX. Ik neem aan dat je alle mogelijke oplossingen uit het topic wat je noemt ook geprobeerd hebt?

Is er iets speciaals voorgevallen voordat de browsers geen css en afbeeldingen meer laden? Firewall instellingen aangepast, andere virusscanner etc?

Heb je de mogelijkheid om onder een andere gebruiker in te loggen en te controleren of het probleem ook daar aanwezig is?

[ Voor 48% gewijzigd door Arethusa op 08-04-2007 02:25 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Heb een screenshot kunnen maken. Het is de laptop van een vriendin en die zegt dat ze er nu al een paar maanden last van heeft. Ze heeft geen flauw idee of er programma`s geinstalleerd zijn ten tijde van het ontstaan van het probleem. Wat wel vreemd is dat het alleen in haar profiel gebeurd. Ander profiel aangemaakt, alles werkt perfect. Heb wel Spybot verwijderd (die draaide ook in de taskbar, met `IE registry setting blokker` aan, wat dat ook moge zijn. Heb deyer nu wel verwijderd, probleem bestaat nog steeds. Zie hier een screenshot: http://www.graham-master.com/geenkleur1.JPG

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
lijkt er op dat background images niet weergegeven worden.
waarom is de vraag, maar de CSS wordt iig wel geladen.

forground images (die gekleurde bullets bijv.) doen het wel..

heb je misschien ergens in je windows weergave instellingen ingesteld om 'hoog contrast' ofzo te gebruiken?
(ergens onder display properties -> appearence)

[ Voor 30% gewijzigd door BasieP op 08-04-2007 12:48 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.