Zoek bios xfx nvidia geforce 7900GT

Pagina: 1
Acties:

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-02 20:46
Hallo ik ben opzoek naar een bios van een xfx nvidia geforce 7900gt.
Het gaat om deze kaart:

Afbeeldingslocatie: http://image.003.ru/xpics/7200-4811.jpg

Heeft een core van 470m en 1370mhz DDR geheugen en op de sticker aan de boven-/onderkant staat het volgende:

Ordering code: PV-T71G-UDF3 VA.0 W09/06
GF 7900GT 470M 256MB DDR3 Dual DVI TV

Op het internet is alleen de bios te vinden van de PV-T71G-UDF en PV-T71G-UDF1 welke niet goed werkt op deze kaart (fan draait bijna niet). Wie kan mij aan een origionele bios helpen voor deze kaart en deze uploaden?

Bios uitlezen kan met Nibitor of nvflash. Eenmaal in het programma TOOLS -> READ BIOS -> SELECT DEVICE en erna FILE -> SAVE BIOS.

Bij deze alvast bedankt voor jullie hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door Willy-Jan Prijs op 08-04-2007 01:38 ]

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 13:14
Al gekeken op mvktech.net? Daar kan je er een heleboel vinden misschien zit de juiste er wel tussen. Wel eigenaardig van die fan :?

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-02 20:46
Laagvliegerke schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:00:
Al gekeken op mvktech.net? Daar kan je er een heleboel vinden misschien zit de juiste er wel tussen. Wel eigenaardig van die fan :?
Heb er een bios kunnen vinden. Het Device ID, Sub vendor ID, Sub System ID en Board ID komen overeen en kan met deze bios mijn kaart flashen. Het enigste wat er niet klopte waren de clock snelheden, deze heb ik handmatig aangepast in nibitor. Heb in 3d etc geen artifacts en/of rare lockups dus het zal allemaal wel werken.

Het gaat hier om de bios XFX 7900GT PCIe 256MB - Rev 04 welke te vinden is op mvktech.net

Verwijderd

als je nu eens vertel waarom je een anderen bios er in wil proppen?

Je ouwe bios kan je namelijk ook gebruiken en aanpassen via nibitor.
Je kan ook via nibitor de fan snelheid aanpassen met de gewenste temp.
Maar houw er rekening mee dat de fan word aangestuurt door de temp van je videokaart.
Het kan zijn dat bij de ouwe originelen bios de fan altijd op max staat in de bios.
En bij de bios die je nu heb dat de fan word aangestuurt door verschillende temp (autofan)