koppeling verzenden email ie7

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ik een koppeling wil verzenden in Explorer 7 lukt dat dus niet (foute bewerking of zoiets)
De ene keer dat het dus wel lukte verzond hij alleen maar de koppeling van de homepage en dus niet de juiste pagina.
Pagina verzenden lukt helemaal niet.
Ja IE7 is een hele verbetering :'(

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je wat specifieker zijn? Koppeling versturen in IE7, als ik op een link met rechts klik, heb ik geen optie om die link naar een mail adres te sturen. Plaatje erbij zal al een hoop duidelijk maken, maar we hebben echt meer info nodig. Lees de policy om je openings post te verbeteren.

Commandline FTW

• MatMich
Je kan al jaren als je een ergens op een pagina staat de link gewoon per email verzenden.
Dat zat onder extra in Explorer.
Nu zit het onder bestand>verzenden.
Maar het werkt dus niet of niet goed.
Volgens mij dekt de topictitel volledig de lading maar heb jij gewoon geen idee of zo waar dit dus over gaat.
Het is een bekende normale functie die in IE7 niet lijkt te werken.
En de vraag is dus ,waarom niet.
Zoeken op het forum levert mij 1 niet echt bruikbare topic op.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, op die manier. Ik gebruik die optie nooit, en IE gebruik ik ook al weinig. Ik doelde meer op waar die optie zit, niet iedereen gebruikt hem namelijk en zoals je het formuleerde dacht ik aan een rechtermuisklik op een link en die sturen naar een mail adres. Misschien dat iemand een oplossing heeft. Heb je google al geprobeert en de MS KB?

Ik vind IE7 ook niet echt een verbetering, het is veel onstabieler dan IE6 maar de verbeterde ondersteuning voor webstandaards en beveiliging zijn voor mij de enige reden dat ik het erop heb staan.

Commandline FTW

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat meer informatie zou nuttig zijn.

Welk e-mail programma gebruik je? Welke foutmelding krijg je exact? Sinds wanneer werkt het niet, aangezien je aangeeft dat het wel heeft gewerkt?

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Lees dit eens. Met uitleg en voorbeelden erbij.
http://blogs.msdn.com/ie/...l-Mailto-URIs-in-IE7.aspx

• MatMich
Luit schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:35:
Wat meer informatie zou nuttig zijn.

Welk e-mail programma gebruik je? Welke foutmelding krijg je exact? Sinds wanneer werkt het niet, aangezien je aangeeft dat het wel heeft gewerkt?
Nuttig waarvoor?
Als je de oplossing zou weten,zou je toch ook weten met welk email programma ik werk. ;)
Je zou dan b.v. zeggen:"Oh ja dat heb ik ook gehad, dat was met......." 8)7
Het valt me op dat de mensen die gewoon het antwoord weten dus zelden of nooit naar je hele config. beginnen te vragen.
En bij topics met enorme lijsten staat zelden een goed antwoord.
Dat is natuurlijk wel mijn eigen perceptie.

[ Voor 30% gewijzigd door MatMich op 08-04-2007 01:56 ]

• MatMich
Dat is het dus
Grote dank _/-\o_

En dus helemaal geen enkele vraag over de config haha :D

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MatMich schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:51:
[...]

Nuttig waarvoor?
Als je de oplossing zou weten,zou je toch ook weten met welk email programma ik werk. ;)
Je zou dan b.v. zeggen:"Oh ja dat heb ik ook gehad, dat was met......." 8)7
Het valt me op dat de mensen die gewoon het antwoord weten dus zelden of nooit naar je hele config. beginnen te vragen.
En bij topics met enorme lijsten staat zelden een goed antwoord.
Dat is natuurlijk wel mijn eigen perceptie.
:X

Gezien jouw post-historie verbaasd mij deze reactie niet echt.

Ik denk dat jij de GoT policy maar eens door moet lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/19

En dan met name:
# Probeer het eerst zelf op te lossen.

Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding en kijk op de support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met google, in de google groups en met de search van het forum. Ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.
Maar gelukkig dat dit probleempje ook weer naar wens van de topic starter is opgelost :)

• MatMich
Luit schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:38:
[...]

:X

Gezien jouw post-historie verbaasd mij deze reactie niet echt.

Ik denk dat jij de GoT policy maar eens door moet lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/19

En dan met name:

[...]

Maar gelukkig dat dit probleempje ook weer naar wens van de topic starter is opgelost :)
Gelukkig is jouw post een stuk nuttiger.
Heb je niets beters te doen? :(

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Rustig met je flame MatMich. We zijn hier om te helpen, maar als je je niet aan de policy houd, verwacht dan niet te snel een goed antwoord. Het is dat Shaggy_NL het toevallig weet, anders had je kunnen wachten tot je een ons weegt terwijl een simpele google query het antwoord ook had kunnen geven. Meer initiatief is wel gewenst hier, dat is in je OP nergens te bekennen.

Commandline FTW

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Met bovenstaande - eigen inzet is gewoon iets dat een eis is hier op GoT, wil je daar niet aan voldoen: prima, maar zoek dan een ander forum op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.