[Vista] Hardeschijf half zichtbaar onder Vista*

Pagina: 1
Acties:

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 18:02
Ik had Vista geinstalleerd, maar wou naar een maandje xp erbij zetten, xp heb ik toen op een aparte partitie gezet. Daarna met Vistabootpro een nieuwe boot aangemaakt enzo. Toen starte ik daarna vista weer op, alles deed het gewoon. De volgende dag zet ik me pc weer aan, ga naar deze computer en ga met de muis naar Station D. En opeens verdwijnt deze. Ik in schijfbeheer kijken, maar daar stonden wel de partities op de schijf. Maar in de lijst daar boven stond alleen Station C.
Ik heb de hardeschijf toen verwijderd, en door vista opnieuw laten installeren, hij zei soms kan drivers niet vinden en een keer zei hij install complete. Maar ik kan nog steeds niet in de schijf komen.

Ik zie hem wel in Xp en in de bios

Hoop dat iemand mij kan helpen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Schijfletter weer toegekend aan de partitie? Specs computer? Lees de policy even door, dat weet je wat je voortaan in je openings post moet neerzetten. Nu kunnen we niet zo veel.

Commandline FTW

• Da_Vince
Een station letter kan ik niet wijzigen / toekennen. Hij zegt dan dat de console niet up to date is

• Da_Vince
Iemand een idee?

• Da_Vince
Niemand die het weet?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je de exacte melding eens quoten want soms (lang niet altijd :P ) wil dat nog wel eens helpen :)
Zie je verder nog spannende dingen in je eventlog? :)
Pagina: 1