[AdSense] Misleidende reclame op google ad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ik zie continu bovenin een ad staan van Origicom VDSL waarbij ze zeggen 50Mbps/10Mbps breedband aanbieden vanaf 9,95 per maand. Afgezien van het feit dat VDSL uberhaupt nog niet beschikbaar is, blijken ze op hun site ineens heel andere abo's aan te bieden met 50MB down en 10 MBup waarbij er dus blijkbaar datalimieten worden bedoeld...
Dit blijkt o.a. ook uit andere abo's daar met specs als 15Gb (nu weer bit ipv byte) down en 2Gb up.

Mensen worden dus gewoon keihard voorgelogen en misleidt. Ik weet niet hoe tweakers.net hier mee omgaat maar ik wilde het voor de zekerheid ff melden...

linkje

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij geeft hun site gewoon aan dat je met 50Mbit/s down en 10Mbit/sec up verbonden bent/zou moeten zijn en je (niet al te royale) datalimieten van diverse groottes afneemt. De karigheid van de datavoorziening is overigens wel wat jammer zo.

Of VDSL wel of niet beschikbaar is weet ik niet, zij beweren dat ze op 3 april met de uitrol begonnen zijn. Maar sowieso zullen gebruikers natuurlijk goed moeten kijken naar de voorwaarden voor ze bij welke internetaanbieder dan ook een contract af gaan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laat ik dit dan maar naar het goeie forum verplaatsen waar Adsense gerelateerde zaken thuishoren, op naar Schop een Modje dus :).