The cyclographing developer
Hmmmmm...:)
Ik heb een geforce MX en ik had zo'n maand geleden nog precies hetzelfde probleem als jij dude.
De glide wrapper die bij mij 'perfect' werkt is : gl2ideal14
Hier is zelfs een mooi linkje
:
http://www.glideunderground.com/GU_Files.asp
gewoon ff zoeken op de pagina naar 'GL2ideal' en dan de V1.4 nemen, niet V1.3 natuurlijk, want die is shit.
-De spellen doen ut heel mooi met ultraHLE..voor de eerste keer. Inderdaad: alle andere wrappers werkte bij mij ook zwaar kut.
MAAR dat is dus op mijn MX-je. De kans is echter wel groot dat tie ut ook goed doet bij jou. Check it out.
suc6.
heppie nog vragen over wat voor emulatie dan ook (van N64 tot Neogeo) : xystus_bas@hotmail.com
Ik heb een geforce MX en ik had zo'n maand geleden nog precies hetzelfde probleem als jij dude.
De glide wrapper die bij mij 'perfect' werkt is : gl2ideal14
Hier is zelfs een mooi linkje
http://www.glideunderground.com/GU_Files.asp
gewoon ff zoeken op de pagina naar 'GL2ideal' en dan de V1.4 nemen, niet V1.3 natuurlijk, want die is shit.
-De spellen doen ut heel mooi met ultraHLE..voor de eerste keer. Inderdaad: alle andere wrappers werkte bij mij ook zwaar kut.
MAAR dat is dus op mijn MX-je. De kans is echter wel groot dat tie ut ook goed doet bij jou. Check it out.
suc6.
heppie nog vragen over wat voor emulatie dan ook (van N64 tot Neogeo) : xystus_bas@hotmail.com
" Play the violent strings of my symphony "
Nop werkt nog steeds niet.
Misschien ligt het aan de Detonator drivers die ik gebruik (werkte eerst niet met 6.3? en nu niet met 7.17) of het spel waar ik het voor wil gebruiken (NFS2SE)??
Ja ik zal een Voodoo 2 kopen kan ik die doorlussen met men Geforce 2 Ultra
Misschien ligt het aan de Detonator drivers die ik gebruik (werkte eerst niet met 6.3? en nu niet met 7.17) of het spel waar ik het voor wil gebruiken (NFS2SE)??
Ja ik zal een Voodoo 2 kopen kan ik die doorlussen met men Geforce 2 Ultra
Welk merk videokaart heb je? Als je een creative kaart hebt kun je hun glide wrapper gebruiken. Deze is beter dan alle andere glidewrappers. De naam van deze is unified en werkt dus alleen met creative kaarten.
Het maakt niet uit wat het is.
Het maakt niet uit wat het is.
eeh.. wil je die wrapper eigenlijk wel gebruiken voor emulatie? Volgens mij niet he?
daar ging ik uiteraard wel vanuit..
leg ff uit wat je nou precies wil bereiken met die wrapper.
daar ging ik uiteraard wel vanuit..
leg ff uit wat je nou precies wil bereiken met die wrapper.
" Play the violent strings of my symphony "
Creatives wrapper werkt met alle kaarten... Ik heb ze destijds ook gebruikt in mijn tweakdriver... Ik zal later wel ff voor je zien...
Ok, ik heb een Hercules Geforce 2 Ultra, emulatie kan mij idd niet zoveel schelen,hmm eigenlijk gaat het mij alleen om Need for speed II aangezien ik dat nogal een cool spel vind (is tenminste snel
)
-hmm reply van JGC niet gezien-
Ik krijg trouwens of een ongeldige bewerking of een vastloper waar mijn reso blijft vastzitten op 640x480 zonder startbalk
-hmm reply van JGC niet gezien-
Ik krijg trouwens of een ongeldige bewerking of een vastloper waar mijn reso blijft vastzitten op 640x480 zonder startbalk
Pagina: 1