Ik wil graag een zuiver E-mail template maken voor Outlook 2003 (en ook bruikbaar voor in de toekomst natuurlijk). Na enige informatie te hebben ingewonnen op GoT en Google ben ik aan de slag gegaan om een HTML bestand te maken:
verwijderd
Dit is het geworden. En daar houdt het eigenlijk ook gelijk op. Mijn volgende stappen:
Mijn vraag is nu of er tweakers zijn die dit ook maken, en zo ja hoe ze het doen! Ik heb echt al veel gezocht en zal blijven zoeken en proberen (bevinden post ik uiteraard hier).
verwijderd
Dit is het geworden. En daar houdt het eigenlijk ook gelijk op. Mijn volgende stappen:
- de .html openen mbv Outlook (Word 2003 als HTML editor uitgezet!) > ziet er goed uit!
- regel tekst boven de tabel plaatsen in Outlook met de tekst "Als u dit niet kunt lezen ~~~"
- horizontale lijn onder de tabel weghalen (wat doet die daar eigenlijk??)
- het woordje hoi in het midden weghalen
- opslaan als Outlook sjabloon.
- de hoogte van 700px wordt niet aangehouden (als je doortypet, rekt de tabel op)
- het lettertype is van verdana naar arial gegaan (nog wel 10pt, probleem doet zich niet vor als je kiest om Word als E-mail editor te gebruiken)
er zit extra html bij het sjabloon in!!!
Mijn vraag is nu of er tweakers zijn die dit ook maken, en zo ja hoe ze het doen! Ik heb echt al veel gezocht en zal blijven zoeken en proberen (bevinden post ik uiteraard hier).
[ Voor 43% gewijzigd door _Brake_ op 28-09-2015 13:59 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4