Toon posts:

Abit KT7-RAID + TB1100 Unlocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo (nee ik gebruik geen search),

Heb configuratie zoals beschreven in onderwerp, en nu was mijn vraag:

Om de TB te unlocken, moet ik dan ALLE L1 bruggen verbinden dmv een potlood of nog meer bruggen (L2)? Dit omdat ik de multiplier natuurlijk in de BIOS kan veranderen. En wat denken jullie dat het hoogst haalbare is voor een TB1100 ?? En moet het voltage hoger? Verder nog dingen veranderen? (Zit trouwens goede koeling op, dus dat is het probleem niet). Bedankt alvast

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Probeer het die-hard ocing forum eens.. en niet zon grote bek van ik gebruik de search niet.. daar houden we hier niet van.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ja en anders. COMPUTERNERDO

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op dinsdag 06 februari 2001 15:13 schreef Makaveli83 het volgende:
Ja en anders. COMPUTERNERDO
jonguh !! :( doe niet zo lomp !

"en anders ??" beetje basisschool he' ? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee het lompe is dat je zegt dat iemand een grote bek heeft, op een FORUM.

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 16:30 schreef Makaveli83 het volgende:
Nee het lompe is dat je zegt dat iemand een grote bek heeft, op een FORUM.
Je hebt een grote bek dus hij heeft het grootste recht om dat te zeggen.

En ohwja
UTFS!!! (Use The Fucking Search!!)

Verwijderd

Je zegt "ik gebruik geen search"
Dat klinkt als "ik gebruik geen deodorant"
Gewoon wel gebruiken, beide !
Komt wat onfris over anders, denk je ook niet?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Slim hoor.. beetje dikke attitude opzetten terwijl JIJ hulp nodig hebt. Naja zal wel door je leeftijd komen :P

Ja je moet alle L1 brugjes inkleuren. Als je de SJURCJ zou gebruiken dan vind je er tig duizend topics over.. hebben mij ook prima geholpen. Sommige topics hebben zelfs links naar plaatjes! Voila!. Kijk anders ff op de nodige oc sites, denk dat HardOCP bv er ook wel fototjes van zal hebben staan. Hoewel het kinderlijk eenvoudig is. Gewoon ff met een potlood (ik heb vulpotlood gebruikt.. die punt is wat fijner) die L1 bruggetjes "bekladden". Let er wel op dat de streepjes NIET met elkaar in verbinding komen.

Het ziet er nu zo uit:

::::

Dat moet worden:

|||||

Veel tekenplezier enneuh... je krijgt meer reacties door je attitude ff snel te droppen, 'kay?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 21:36
Op dinsdag 06 februari 2001 17:07 schreef BoZ het volgende:
Je zegt "ik gebruik geen search"
Dat klinkt als "ik gebruik geen deodorant"
Gewoon wel gebruiken, beide !
Komt wat onfris over anders, denk je ook niet?
LoL :D

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op dinsdag 06 februari 2001 17:55 schreef tazzman het volgende:
Slim hoor.. beetje dikke attitude opzetten terwijl JIJ hulp nodig hebt. Naja zal wel door je leeftijd komen :P

Ja je moet alle L1 brugjes inkleuren. Als je de SJURCJ zou gebruiken dan vind je er tig duizend topics over.. hebben mij ook prima geholpen. Sommige topics hebben zelfs links naar plaatjes! Voila!. Kijk anders ff op de nodige oc sites, denk dat HardOCP bv er ook wel fototjes van zal hebben staan. Hoewel het kinderlijk eenvoudig is. Gewoon ff met een potlood (ik heb vulpotlood gebruikt.. die punt is wat fijner) die L1 bruggetjes "bekladden". Let er wel op dat de streepjes NIET met elkaar in verbinding komen.

Het ziet er nu zo uit:

Dat moet worden:

|||||

Veel tekenplezier enneuh... je krijgt meer reacties door je attitude ff snel te droppen, 'kay?
Goed opletten op de tekeningetjes he! je moet er dus nog een 5e streepje naast zetten!!! ;)

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08 21:17
Search is toch best wel handig hoor... Je vind een hoop door even de oude topics door te zoeken en dan hoef je ook geen achterhaalde en dus ietwat domme vragen te stellen...
Gewoon zoeken en je bent binnen. Voor verdere tips zie http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op dinsdag 06 februari 2001 13:29 schreef Makaveli83 het volgende:
HELP
Na 12 minuten al beginnen te zeuren EN niet de search gebruiken................

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
Op dinsdag 06 februari 2001 17:55 schreef tazzman het volgende:

Het ziet er nu zo uit:

Dat moet worden:

|||||
Niet voor de gek houden he? Stiekum 5 streepjes neerzetten ipv 4... hehehe ;)

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 14:14 schreef ezwizard het volgende:

[..]

Niet voor de gek houden he? Stiekum 5 streepjes neerzetten ipv 4... hehehe ;)
Of doe het op deze manier \|/-| >:)

LOL!!!
Pagina: 1