Toon posts:

Netwerk werkt niet meer door WiFi Stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He, ik heb gister een Nintendo Wi-Fi USB Connector gekocht voor mijn Nintendo DS, die werkt gewoon prima, maar de 2 andere computers in mijn huis die via een LAN-verbinding verbinding maken met mijn computer, die kunnen ineens niet meer op internet.

Nou heb ik zelf het een en ander uit gezocht, en omdat ik bijna zeker weet dat het hieraan ligt heb ik er een screenshot van gemaakt, misschien dat het helpt.

http://img123.imageshack.us/img123/3998/lanproblemenzv4.jpg

Mijn verbinding die normaal gedeeld was via de LAN-verbinding, die staat nu gedeeld bij mijn normale internet verbinding, en zoals je ziet, maken de andere 2 computer waarschijnlijk verbinding via de USB Connector omdat dat aangegeven staat, maar wat zou ik kunnen doen om het weer te laten werken? Zowel mijn Wi-Fi als de 2 andere computers..

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
Alvast bedankt!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:57
Wireless router kopen. Werkt veel beter als dit gepruts met shared connection e.d
Bijvoorbeeld zoiets: pricewatch: 3Com 3CRWER100-75 OfficeConnect Wireless 54Mbps Kabel/DSL Router (54Mbps, 4x 100Mbps)

Kost €22,61 en je bent van al het gezeur af + je kan later meer PC's aansluiten + de PC die normaal de verbinding shared hoeft niet aan te staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor de tip, ik moet er inderdaad eentje gaan kopen. Maar heeft iemand geen tijdelijke oplossing? Want ik heb echt al veel geprobeert en niks is nog gelukt.