Toon posts:

hotkeys aan mce remote toe kennen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben er achter gekomen dat ik via de hotkey CTRL+U de taal van ondertiteling kan wijzigen in XPMce 2005 bij het kijken van een dvd

nu zoek ik een oplossing om deze hotkey combinatie ook op de MCE Remote te kunnen gebruiken
weet iemand of dit is te programeren ben al even aan het googlen geweest maar daar wordt ik niet wijzer van en kan ik geen oplossing op mijn vraag vinden

Verwijderd

Topicstarter
is hier nou helemaal niemand in thuis
of is dit gewoon niet mogelijk

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je binnen 2 uur antwoord verwacht geldt het tarief van 50€ per post.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:29:
is hier nou helemaal niemand in thuis
of is dit gewoon niet mogelijk
Little-Miracle, hier op GoT is het niet toegestaan om je topic binnen 24 uur omhoog te schoppen door opnieuw te posten. We zijn zoals alt-92 terecht opmerkt geen helpdesk waar je á la minute een hapklare oplossing kunt verwachten.

We willen graag zien wat je zelf al hebt geprobeerd en gezocht, en wat daar niet aan lukte. Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:02:
Als je binnen 2 uur antwoord verwacht geldt het tarief van 50€ per post.
geef je rek.nr maar grapjas

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:09:
[...]

Little-Miracle, hier op GoT is het niet toegestaan om je topic binnen 24 uur omhoog te schoppen door opnieuw te posten. We zijn zoals alt-92 terecht opmerkt geen helpdesk waar je á la minute een hapklare oplossing kunt verwachten.

We willen graag zien wat je zelf al hebt geprobeerd en gezocht, en wat daar niet aan lukte. Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ door.
staat erbij he gegoogled

Verwijderd

Topicstarter
ben al weer iets wijzer hoor ??

heb Registratievoorwaarden / korte FAQ even door gelezen

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 20:40 ]

Pagina: 1