Speedlinq bellen via PC

Pagina: 1
Acties:

• Firewall
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
Hallo,
wij hebben nu zinds een poosje een 20mbit verbinding via babyxl(tiscali) met bellen van speedlinq.
hierbij staat de telefoon aangesloten op de Speedtouche 780 modem die we erbij hebben ontvangen.

nu wil ik ook graag kunnen bellen via de computer, maar dan gewoon via de lijn van speedlinq, dus geen programma's ofservices waarvoor je moet betalen.

is er misschien iemand die mij hieraan kan helpen? is is dit kortweg gewoon niet mogelijk?

alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 3% gewijzigd door Firewall op 07-04-2007 16:20 ]

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Neem een programma zoals x-lite of sjphone, hier je sip gegevens inknallen en bellen maar.

• Firewall
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
oke, en gebruikersnaam en wachtwoord invullen zoals in het speedlinq topic staat, of moet je hier je eigen inloggegevens van speedlinq voor gebruiken?

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Je doet in X-lite hetzelfde als wat je in je modem gedaan hebt om je bellen werkend te krijgen, oftewel je inlognaam en wachtwoord van je telefonie plus de sip server. Welke dat is ligt eraan via welk netwerk je bij speedlinq zit.

Verwijderd

dutchbasterd: Heb je dit aan de gang gekregen en zo ja hoe? Ik zit ook al een paar dagen de klooien maar vooralsnog niet gelukt. Suggesties zijn welkom