[Vista] Nero kan niet branden vanwege scsi command

Pagina: 1
Acties:

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:59

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Ik heb daemon tools geïnstalleerd maar die heeft het programma SPTD nodig om te kunnen werken (dat heeft dus iets met die scsi te maken). Voor dat ik daemon tools had geïnstalleerd werkte nero nog perfect maar na de installatie van daemon tools(met die SPTD dus) geeft nero een fout melding bij het branden "SCSI command aborted" Ik heb SPTD al een keer geupdate en verwijderd maar dat hielp allemaal niet. Ik wil best mijn windows opnieuw installeren maar ik wil wel nero en daemon tools naast elkaar kunnen gebruiken.

Ik heb 2 verschilldende pc's met dit probleem, allebei die pc's hebben ook XP gedraaid met de combinatie van daemon tools en nero en nooit problemen mee gehad.
Ik gebruik zelf helemaal geen SCSI apparaten.

Hebben jullie dit probleem niet?
Het gaat hierbij trouwens om Nero 6 en 7

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

volvoboy schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:14:
Het gaat hierbij trouwens om Nero 6 en 7
Voor zover ik weet is alleen Nero 7 Vista compatible. Dus welke versie van Nero gebruik je :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-03 09:32
Probeer eea eens in Admin mode te draaien, dit doe je door er met rechtermuisknop op te klikken.

[ Voor 39% gewijzigd door --Christiaan-- op 08-04-2007 09:41 ]

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:59

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Op 1 van de 2 pc's werkt nero 7 nu wel met deamon tools en dan gebruik ik niet eens de functie "als admin uitvoeren" dus dat ik 1 klaar maar nu de andere pc nog die zegt met nero 7 nog steeds scsi command aborted, ik ben nu bezig met een update te downloaden voor nero mischien helpt dat anders begin ik even opnieuw door vista opnieuw te installeren want mischien heb ik nu al mijn windows verne*kt. Zou het trouwens ook kunnen komen door VMware?

Ik zal het nog wel even melden.

EDIT: Ik heb nero geupdate en nu werkt hij prima bedankt alsnog voor jullie hulp _/-\o_ .

[ Voor 8% gewijzigd door SpeedfreakR op 08-04-2007 21:14 ]