Toon posts:

Advies, DVI aansluiting wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier misschien een goed advies voor. Ik heb een 80 cm hdtv van Philips met dvi ingang in mijn kamer staan, en zou deze graag draadloos m.b.v. infrarood oid op mijn dvi uitgang van mijn macbook aan willen sluiten. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja met wat?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-02 15:54

ThunderNet

Flits!

Bijna 3Gbit/s aan data over IR kun je uit je hoofd zetten. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee, dat kan niet. DVI heeft een veel te hoge bandbreedte om draadloos te kunnen versturen. Er bestaan wel kastjes om audio-/videosignaal draadloos te versturen (kosten +- 50-100 euro), maar dan heb je geen dvi-kwaliteit (gewoon analoog composiet). Die sluit je ook niet aan op vdi, maar gewoon via scart of tulp-kabels.

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 07-04-2007 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah, vermoedde ik al. Dan wordt het gewoon met een kabel :)

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:18
Er zijn toch van die draadloze hdmi zender/ontvangers? en ik dacht dat hdmi compatible was met dvi?

Zo iets dus: nieuws: Draadloze HDMI-standaard in de praktijk gebracht
edit: heb er een geevonden die tekoop is. Beetje te duur :X http://www.gefen.com/kvm/product.jsp?prod_id=4318

[ Voor 51% gewijzigd door martijnve op 07-04-2007 16:22 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Verwijderd

Topicstarter
Gaat niet echt lukken nee, hehe :)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Een beetje eigen research voor je zo'n topic opent mag ook wel hè ;) Dat bespaart je dit soort conclusies :P

Ik doe deze in ieder geval op slot, dan zakt 'ie af in de diepe krochten van de vergetelheid in Apple Talk ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.