Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aces 3620 EISA-configuratie (3,91 GB) inzien

Pagina: 1
Acties:
  • 3.952 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jonaskellens
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-05-2011
Geachten,

ik heb een acer aspire 3620 met een harde schijf van 40 GB.
Nu wil ik even een format uitvoeren en windows xp eraf smijten om er vista op te zetten via msdn-aa-licentie.
Ik zie echter dat ik een eisa-configuratie heb (dank u acer!) van maar liefst 3,91GB.
Na wat opzoekingswerk kom ik heel wat meningen tegen die afraden deze te formatten of die een format van deze OEM-shit niet zo erg nemen.

Echter, wat is volgens jullie de functie van deze partitie : drivers + bios OF backup ?
Zou ik deze mee formatten ? Wat zijn de gevolgen ?
Ik heb normaal gezien alle drivers + bios-drivers van de acer website gedownd.

Wanneer ik er een grotere harde schijf in smijt (mss best voor Vista) ben ik dit zowieso kwijt, toch ?

Dank voor jullie mening !
Jonas.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als je een andere disk erin doet heb je die partitie ook niet meer, het is puur voor recovery handig. Maar als jij weet wat je doet en sowieso niet meer terug wil naar XP heb je die partitie niet nodig.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• jonaskellens
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-05-2011
Kan ik op 1 of andere manier toegang krijgen tot deze verborgen partitie om te zien of het wel degelijk om een backup gaat van alle drivers en software die ook op cd's is meegeleverd ?

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
staat die partitie niet in schijfbeheer met een driveletter? (diskmgmt.exe)

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
9 van de 10 x staat er op die schijf de installatie zoals je 'm voor het éérst opstartte.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dit is een recovery partitie, hiervan wordt opgestart als je de e-recovery start. Kijk even of je de mogelijkheid hebt om recovery-dvd's te branden, hierna kun je eventueel de partitie verwijderen.
Pagina: 1