Gisteren een nieuwe computer gekocht met een ati radeon 1650pro 512 mb. Ik heb hem aangesloten op mijn CRT monitor mbv een verloopstukje van DVI->VGA. Alles werkt prima totdat ik de ATI drivers ga installeren. Na het rebooten krijg ik dan enkel de kleur groen door en het scherm is bij lange na niet vullend. Als ik dan de ATI software opstart valt het hele beeld weg en kan ik enkel nog rebooten. Als ik de drivers weer verwijder kan ik prima werken maar dat is natuurlijk niet de oplossing. Ik denk dat ik ergens in moet stellen dat ik een oude crt heb maar ik kan die software niet opstarten
OS is trouwens Vista
Wat gebeurt er als je de één-na-laatste Radeon-drivers installeert?
Rail Away!
nog niet geprobeerd ik zal er eens naar kijken. Ik heb wel sterk het idee dat het aan de monitor/graka combi ligt alleen het is zo irritant dat het werk zonder drives en niet met drivers
ik heb de decadente oplossing gekozen en een nieuwe monitor gekocht wilde al tijden een flatscreen hebben en deze werkt prima
Probeer eens te booten in veilige modus, of nog beter: Vanaf een ander OS, een Linux Live-CD ofzo. Heb je dan nog steeds last van deze kleuren? Dan zit het zeker weten in de hardware...
Monitor, kabel of converterbox waren het dus
Monitor, kabel of converterbox waren het dus
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 07-04-2007 14:39 ]
als ik die ati drivers niet installeerde waren de kleuren prima. Lag dus puur aan de combi ati + crt
Pagina: 1