Toon posts:

Nividia 8800 GTS 320 Mb

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Question???

Waarom geeft de Asus 8800 GTS 320 Mb onder vista slechts 256 Mb videogeheugen weer.

Asus P5B
Mem. 2048 Mb
Intel core 2 6400

:S }:|

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-07 15:01
Misschien iets verkeerd ingesteld in de BIOS? Ik weet dat bij mijn vorige kaart, een Geforce 5700 256MB, hij maar 64 MB aangaf. Totdat ik in de BIOS de AGP Aperture size o.i.d. naar 256 zette. Misschien is er in jouw BIOS ook zoiets?

Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Jakkus op 07-04-2007 09:59 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Verwijderd

Topicstarter
Heb vista Nvidia drivers reeds enkele malen veranderd, draai nu op beta versie 101.41.
In de bios kan ik weinig instellingen vinden ivm videokaart...
Enkel deze is aan te passen

Display : PEG/PCI of PCI/PEG

Heb hem al op beide gezet maar geeft geen verschil.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 11:34

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Waar wordt het weergegeven? Al eens meerdere progjes gebruikt?

Die bios setting heeft niks met de videokaart zelf te maken maar met de opstartvolgorde (welke videokaart is de eerste) als je ook nog een PCI videokaart erin zou hebben.

Merk je verder een probleem met spelletjes spelen...?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) tot nader orde is Nividia voorzover ik weet een handcreme merk ofzo. Wees beetje nauwkeurig...
2) 1 app (Windows Vista) geeft een rare waarde en je opent gelijk een topic :? Voortaan aub zoals Dukey zegt beetje eigen inzet tonen voor je hier op hoge poten een topic zonder onderbouwing komt posten :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.