LCD/Plasma TV boven een horizontale gashaard.

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 12:32

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Hey,

Na 3 maand zware verbouwingen begint eindelijk de wederopbouw.
Het doel is om een horizontale gashaard te steken van ongeveer 150m lang.
http://secure.worldhosting.org/cgi-bin/wh/get_img_by_name.pl?ei_code=HK_Style&webid=4680
Daarboven zou eventueel een plasma/lcd komen te hangen.

Nu heb ik 2 vragen
- Mag een plasma/lcd boven een haard hangen? Ik denk dan aan hoge interne temperatuur, misschien met storing of stukken als gevolg.
- Gaan de vlammen onder de haard niet irritant zijn tijdens het kijken naar tv? Iemand daar ervaring mee?

Iemand nog andere opmerkingen?

thanx

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Verwijderd

een vriendin van heeft soortgelijke opstelling. bij mijn weten kan het idd niet echt gezond zijn voor de te tenzij de haard een heel stuk dieper in de muur zit. dit zal wss niet het geval zijn daar je dan minder hitte rendement in je kamer krijgt. nuja ik raad het niet aan tenzij het er op zijn minst een 40-60cm bovenhangt.

en het irritant zijn: oh ja, daar mag je zeker van zijn. maar mijn vriendin is er al aan gewend. dus volgens mij is het een kwestie van gewoon worden :)

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
het schijnt dat lcd/plasma tv's nogal gauw vlam vatten.. en ik weet ook niet hoe je je geluid gaat regelen maar met een flinke fik zou dat nog wel eens willen wegvallen al gebruik je de standaard speakertjes ;)