Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer systeem icm met legale windows vista home premium inc alle gedownloade updates van de microsoft site voor vista:
Seagate Barracuda 7200.10 320GB,7200rpm,16M,SATAII
Samsung SH-S183A 18x DL DVDRW, Zwart, SATA,
Asus P5B-VM, S775, iG965, 4xDDR2, PCIe, mATX
Kingston DChannel 2Gb Kit, 2x1Gb DDR2 PC2-5300
Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz, S775, 2Mb, Box
Aspire X-Qpack Cube, SideWin. Zw/Zil,420W,mATX
Microsoft Windows Vista Home Premium UK, 32b, box
Linksys Wireless-G Adapter 54Mbit, PCI (revisi 4.1)
Nu heb ik alles netjes geinstalleerd en de juiste vista drivers gebruikt. Nu valt het mij op dat van tijd tot tijd mijn wireless netwerk zijn verbinding kort verliest en daarna wel weer automatisch reconnect. Ik een rood kruis bij wireless netwerk icoon verschijnen en yahoo springt offline.
Als provider heb ik tiscali icm een wireless router van tiscali.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn dat spontaan wireless voor een paar seconden disconnect en daarna weer connect.
Voorheen had ik een acer laptop 5612WLMI. Hiermee gebruikte ik ook wireless, maar werd nooit gedisconnect.
Wellicht ligt het aan de Linksys kaart, maar aan de andere kant moet volgens de site van linksys de kaart ondersteund worden door vista.
Seagate Barracuda 7200.10 320GB,7200rpm,16M,SATAII
Samsung SH-S183A 18x DL DVDRW, Zwart, SATA,
Asus P5B-VM, S775, iG965, 4xDDR2, PCIe, mATX
Kingston DChannel 2Gb Kit, 2x1Gb DDR2 PC2-5300
Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz, S775, 2Mb, Box
Aspire X-Qpack Cube, SideWin. Zw/Zil,420W,mATX
Microsoft Windows Vista Home Premium UK, 32b, box
Linksys Wireless-G Adapter 54Mbit, PCI (revisi 4.1)
Nu heb ik alles netjes geinstalleerd en de juiste vista drivers gebruikt. Nu valt het mij op dat van tijd tot tijd mijn wireless netwerk zijn verbinding kort verliest en daarna wel weer automatisch reconnect. Ik een rood kruis bij wireless netwerk icoon verschijnen en yahoo springt offline.
Als provider heb ik tiscali icm een wireless router van tiscali.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn dat spontaan wireless voor een paar seconden disconnect en daarna weer connect.
Voorheen had ik een acer laptop 5612WLMI. Hiermee gebruikte ik ook wireless, maar werd nooit gedisconnect.
Wellicht ligt het aan de Linksys kaart, maar aan de andere kant moet volgens de site van linksys de kaart ondersteund worden door vista.