Toon posts:

2 harde schijven met windows aan 1 pc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De volgende fout kreeg op mijn pc: \windows\system32\config\ kan niet worden gevonden of is beschadigt. Ik heb al geprobeerd het te repareren via de orginele cd van windows, maar bij de winkel waar hij wel is gerepareerd hebben ze de admin password vermoedelijk veranderd. Ik heb al Administrator, Admin en gewoon enter ingedrukt, geen een is correct. Dit is hoogst irritant omdat ik enkele belangrijke word documenten heb op de harde schijf. Ik wil daarom deze harde schijf aan de pc van mijn vader hangen. Is het dan mogelijk om de gegevens van mijn harde schijf te lezen op van vader zijn pc? Kan het ook schadelijk zijn voor de pc van mijn vader?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat gaat prima. Anders kun je ook nog altijd Hiren's of Knoppix gebruiken.

Een beetje inzet zou niet mis zijn. Ook kon je het altijd proberen.. Schade zal het niet geven, zolang je maar van de goede schijf boot.

En oh, maak voortaan backups. Jij bent nu dus belangrijke data kwijt, net als je vader als het mis zou gaan (anders zou je er niet naar vragen).

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de snelle reply, het heeft geholpen. Ik zal voortaan regelmatig een back-up maken.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Uhm, begrijp me niet verkeerd maar als mijn wachtwoord niet meer geldig is dan neem ik toch contact op met diegene die het wachtwoord heeft veranderd?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)