Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Rekening Orange klopt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
Misschien dat hier iemand het weet, bij de Orange shop wisten ze het ook niet... Laatst had ik voor mijn doen een beste rekening, dus ik online mijn rekening bekijken maar hij bleek wel te kloppen. Alleen stond er dat ik gesprekken naar Italie zou hebben gehad, ik zou gebeld hebben met het nummer +393344009003. In de Orange shop gingen ze het nummer bellen maar er kwam een pieptoon. Het heeft me 'maar' 1,50 gekost, maar ik zou graag willen weten wat het moet voorstellen.
Iemand enig idee? Ter verduidelijking een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://preview2.awardspace.com/kipdesite.tk/rekening.jpg

Het type is DATA, en wappen kan het niet zijn... zodra ik wil wappen zegt ie dat mn browser setup onvolledig is dus die optie valt af. INCL wil zeggen dat het in mn bundel valt dus daarom is het totaal ook 0,000.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51
Misschien via een vaag netwerk gebeld?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Is het niet het nummer van de sms-centrale van het Italiaanse netwerk waarvan je gebruik hebt gemaakt bij het versturen van je sms-berichten?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het centralenummer voor SMSjes staat toch vast in je telefoon..? Dat kan toch niet zomaar veranderen als je de grens overgaat?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Heb je misschien een smartphone waar je wellicht (illegale) software op hebt draaien dat verantwoordelijk is voor deze gegevensoverdracht?

• SignOff
Canaria schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:30:
Is het niet het nummer van de sms-centrale van het Italiaanse netwerk waarvan je gebruik hebt gemaakt bij het versturen van je sms-berichten?
Ik ben nederland niet uit geweest, alleen een dagje skieen in Duitsland. Maar dat was niet 11 februari... Hij mag toch niet zomaar een italiaans nummer gebruiken als ik sms? Dan nog staat er dat een van de gesprekken 25 seconden heeft geduurd, of in ieder geval is er een verbinding geweest van 25 seconden. Lijkt me toch niet van toepassing op een sms?
BlackMage schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:15:
Heb je misschien een smartphone waar je wellicht (illegale) software op hebt draaien dat verantwoordelijk is voor deze gegevensoverdracht?
Misschien idd makkelijk om het type telefoon te vermelden, ik heb een motorola V3 RAZR. Geen smartphone dus.

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

het sterretje betekent dat het binnen je bundel valt. niet INCL
de tijden variëren ook wat betekent dat het geen smsje is anders zou het 0,01 zijn. Dit is inderdaad een raar verhaal als je zegt dat je niet in het buitenland bent geweest. Ik raad je aan om contact op te nemen met de Orange klantenservice en vraagt of de afdeling Problem Management dit voor je kan uitzoeken.

Verwijderd

http://community.tlcworld.net/index.php?showtopic=1784

Ik spreek die taal alleen niet

ps. volgens Freetranslation.com
It know that cos' and' this number: 3344009003 that myself meeting place in the I deal data ######onale to the cost of 0?? It appears nela edges some calls in exit. Ccon Google and on the site dela Tim I did not find nothing. I have a Siemens.

ANTWOORD 1
It seems me that it is the number to listen to the messages that you invianoi from 4444

ANTWOORD 2
It is not that you sailed in wap gsm??

the extensive number of 49003 seems me

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 19:27 ]

• SignOff
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:26:
http://community.tlcworld.net/index.php?showtopic=1784

Ik spreek die taal alleen niet

ps. volgens Freetranslation.com

[...]
haha ja, had ik ook al gevonden... maar word ik niet veel wijzer van..

• SignOff
niemand enig idee dus...?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 16:29

mindcre8r

Tradepedia

ter info het centrale sms nummer kan wel veranderen maar enkel als jij van buitenaf smst.

ik had ook zo'n rare orange rekning waarbij geclaimd werd dat ik 300 smsjes had verstuurd vannuit tjechie binnen 5 dagen... ik heb moeten betalen en kon niet aantonen dat ik het niet gedaan had.

stond ook allemaal naar 1 nummer te wijzen.

Bears and Bulls

• SignOff
mindcre8r schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:06:
ter info het centrale sms nummer kan wel veranderen maar enkel als jij van buitenaf smst.

ik had ook zo'n rare orange rekning waarbij geclaimd werd dat ik 300 smsjes had verstuurd vannuit tjechie binnen 5 dagen... ik heb moeten betalen en kon niet aantonen dat ik het niet gedaan had.

stond ook allemaal naar 1 nummer te wijzen.
dat is wel minder... je hebt ook geen poot om op te staan natuurlijk... gelukkig is het bij mij nog "maar" 1,50.. Ik ga het vanaf nu wel goed in de gaten houden, dat weet k wel

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Als je een gespecificeerde rekening hebt kan je redelijkerweis aantonen dat je ergens niet geweest KUNT zijn. Er zijn ZOVEEL mogelijkheden om dit aan te tonen, dat als je de waarheid spreekt, waar ik wel van uit ga, je HEEL VEEL poten hebt om op te staan. Maarja, dan moet je wel net als ik regelmatig je telefoon gebruiken. Stel dat jij om 13:00 een gesprek hebt gevoerd of gesmst vanuit nederland, kan je niet vanuit Italie bellen sms/bellen een half uur later. Dat is redelijkerweis. Maar zoek het even helemaal uit, probeer zoveel mogelijk informatie bij elkaar te rapen over die dag, dit sterkt je in je positie, zorg ook dat je mensen hebt die je verhalen kunnen bevestigen, en niet alleen zeer goede vrienden of directe familie.

Maar als het NAAR italië is wordt het een veel lastiger verhaal. Je zou uit moeten kunnen zoeken waar dit vandaan komt, maar aangezien telecom providers liever lui dan moe zijn over het algemeen zal je wel flink moeten zeuren voor ze je doorverwijzen of serieus helpen. Als het geld is wat zij nog krijgen regelen ze alles ala minuut, maar als jij geld van hen krijgt, tsja neem dan maar een flinke dosis geduld mee!

Breek je nek voorzichtig

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

nogmaals bel Orange klantenservice en vraag of de afdeling problem management hier naar wil kijken. Echt waar, je zal geholpen worden
Pagina: 1